Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min ble nettop sammen igjen. Vi var sammen i 3 år, så slo han opp og det gikk ca 1 og en halv måned før vi ble sammen igjen. Jeg elsker han skikkelig høyt, og det er han jeg vil være sammen med for resten av livet. Men akkurat nå så føles det ikke ut som om vi er sammen, selvom vi er med hverandre ofte og har ikke kranglet siden vi slo opp osv. Det er nok sikkert fordi vi slo opp, så det tar nok litt tid før jeg har samme følelse som før. Men synes det er trist at jeg ikke føler at vi er sammen.. Hva kan jeg gjøre??

Anonymkode: f315e...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di kan jo bake en kake til ham?

Anonymkode: 0cd58...cf6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg og kjæresten min ble nettop sammen igjen. Vi var sammen i 3 år, så slo han opp og det gikk ca 1 og en halv måned før vi ble sammen igjen. Jeg elsker han skikkelig høyt, og det er han jeg vil være sammen med for resten av livet. Men akkurat nå så føles det ikke ut som om vi er sammen, selvom vi er med hverandre ofte og har ikke kranglet siden vi slo opp osv. Det er nok sikkert fordi vi slo opp, så det tar nok litt tid før jeg har samme følelse som før. Men synes det er trist at jeg ikke føler at vi er sammen.. Hva kan jeg gjøre??

Anonymkode: f315e...aaf

Ok!  Vær mere sammen med han,ta initiativ......

Anonymkode: fa344...54c

Skrevet

Javel.

Anonymkode: a4d7f...fe3

Skrevet

Bruke tid sammen. 

Anonymkode: 186c4...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...