AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Kjøpte meg nye boots for noen uker siden, og blir alltid svart på hælen på sokken etter bruk.. aldri opplevd dette med sko før. Dyre var de også. Er det noen som vet det dette vil gå seg til etterhvert? Anonymkode: c1fe7...85b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Går det nok av ja, har opplevd at sko farger første til tredjegangs bruk, men skjer ikke så ofte. Men opplever jo det om jeg tar på hvite sokker under og svarte eller røde over, da farges de hvite og blir merket for livet av de andre sokkene. Særlig på hælen. Anonymkode: 020e7...04c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Går det nok av ja, har opplevd at sko farger første til tredjegangs bruk, men skjer ikke så ofte. Men opplever jo det om jeg tar på hvite sokker under og svarte eller røde over, da farges de hvite og blir merket for livet av de andre sokkene. Særlig på hælen. Anonymkode: 020e7...04c Synd da jeg bare bruker hvite sokker 😂 Skjønte ikke helt det siste der? ☺️ Ts Anonymkode: c1fe7...85b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Det kommer an på foret og fargen. Mannen min har et par svinedyre vintersko i skinn med rødt ullfôr. De farget av hele første sesong, og når han hadde brukt lyse sokker så det ut som om han hadde tidenes blødende gnagsår. Anonymkode: 5afdf...405
takkatt Skrevet 30. desember 2021 #5 Skrevet 30. desember 2021 (endret) Sko kan sverte ja, ikke noe uvanlig i det. Endret 30. desember 2021 av takkatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå