nina a Skrevet 9. januar 2022 #21 Skrevet 9. januar 2022 Jeg spurte min pappa, han sliter litt med sosial angst, men han sa ja. Jeg har stor forstoåelse derfor det blir for tøft så da skal jeg ha lillebror i bakgrunnen. jeg gå også med kjæresten min:)
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #22 Skrevet 9. januar 2022 Løpegærn skrev (På 30.12.2021 den 8.12): La meg omformulere, da. Den norske tradisjonen er at man går inn sammen. Den tradisjonen må være ny... Trur aldri jeg har vært i eller sett et bryllup hvor de går opp sammen??! Anonymkode: 7120b...848 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #23 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den tradisjonen må være ny... Trur aldri jeg har vært i eller sett et bryllup hvor de går opp sammen??! Anonymkode: 7120b...848 Her jeg bor, Nordvestlandet går man alltid som par. Aldri sett noe annet! Anonymkode: 297db...9e6 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #24 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her jeg bor er det helt vanlig å bli fulgt opp av sin far og det hadde jeg også ønsket . Dessverre døde min far før jeg fikk giftet meg. Og det får meg til å angre på at vi ikke bare giftet oss og ikke ventet på " den perfekte tidspunktet" . Jeg ønsker å gå opp mot han som skal bli min mann, men ønsker ikke å gå alene. TS Anonymkode: eec22...031 Veldig synd at faren din døde før du giftet deg♥️ om du har barn eller bror så er det sikkert fint om de følger deg opp til alteret🥰 Anonymkode: cc56c...5d7
Elnais Skrevet 10. januar 2022 #25 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har faktisk ikke tenkt på at vi kunne gå sammen opp, de bryllupene jeg har vært i har far fulgt. Jeg har både far og stefar og ville ikke klart å velge. Har ikke et «sånt» forhold til noen av dem, så for meg var valget enkelt. Sønnen vår på 13 år skal med stolthet følge meg❤️
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #26 Skrevet 11. januar 2022 Ble overrasket over at så mange ikke har sett bruden gå opp med sin far eller at så mange synes det er teit. Jeg tenker at brudeparet gjør som de selv vil uten at jeg skal synes andres valg er teite. Herregud, har du 15 brudepiker så go for it. Følges opp av mamma eller ei venninde, go for it. Samme for meg og folk får gjøre det slik de vil. Har vært i 16 bryllup, 10 i Norge og resten i USA (2), Australia, Tanzania, Skottland og Spania. Faren har fulgt bruden opp hver gang med unntak at to tilfeller hvor faren var død. I det ene fulgte moren opp og i det andre var det broren som fulgte opp. Har aldri sett brudeparet gå opp sammen faktisk. Kommer nok til å be pappa følge meg opp når den tid kommer. Jeg vil hvertfall gå opp til ektemannen og så går vi ut derfra sammen. Synes det representerer fint det at vi kom inn som to personer og kommer ut som ett par. Men det er jo bare slik jeg selv ønsker det. Anonymkode: 8a379...e0b
Christina82 Skrevet 12. januar 2022 #27 Skrevet 12. januar 2022 Jeg har ikke hatt det beste forholdet til min far de siste årene, men det bedret seg, så jeg spurte han, og det ville han gjerne. Jeg er 39 år.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #28 Skrevet 12. januar 2022 Kaisada skrev (På 4.1.2022 den 10.38): Nei, det «vanligste» er brudens far som ledsager. Ja, og gir henne bort til en ny mann, i god gammeldags patrialkalsk skikk........😑 Anonymkode: 7d9cf...529 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2022 #29 Skrevet 12. januar 2022 Vi gikk sammen. Det var liksom ikke slik at jeg skulle gis bort ved alteret. Vi valgte hverandre. Anonymkode: e1af7...de8 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2022 #30 Skrevet 13. januar 2022 On 1/9/2022 at 10:22 PM, AnonymBruker said: Den tradisjonen må være ny... Trur aldri jeg har vært i eller sett et bryllup hvor de går opp sammen??! Anonymkode: 7120b...848 Det står til og med på kirkens sider at den gamle tradisjonen er at brudeparet går opp sammen. Det at du personlig ikke har sett noe, har veldig liten betydning. Anonymkode: fecbd...19d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå