Gå til innhold

Åpenhet innen sex når en planlegger fast forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror at ca 50%, kanskje flere møter sin kjære gjennom nettet( chat, møteplassen, tinder, sukker osv). 

Starter med at en lager en profil, får kontakt, så sms, tlf samtaler før en møtes. 

Så kommer jeg til spørsmålet. Hvor åpen skal en være om sex, hva en ønsker osv??

Si at jeg ønsker sterkt trekant, oral, anal, wet osv, kanskje litt småkinky sex. Så klart en er redd for å si for mye, en er redd for å skremme den en møter.

Hva om en er bisexuell og ca etter 1 år i forholdet så kommet det at jeg har lyst på å møte en mann/dame og ha med på sexen. Svaret blir nei, da er det også lettere å være utro. Hadde din parter vist om det tidlig så hadde det ikke kommet som ett sjokk.

Når jeg og kona møttes, så hadde vi vert åpen på hva vi ønsket innen sex. Kona drømte om trekant, analt og litt mere frekkere sex hva hun har hatt før. Vi ble enige om å prøve når det passet, det har vi gjort.

Vi har ikke vert utro, for vi prøver å oppfylle hverandres ønsker så langt det går.

Hva tenker dere.

Anonymkode: ea939...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så åpen som man vil være. Det finnes ikke en standard. Enten passer man sammen eller så gjør man ikke det. 

Anonymkode: c7fb0...02e

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker man ikke er spesielt sosialt intelligent om man legger frem sånne ønsker. Som du omtaler det så er det ønsker og ikke nødvendige behov og det ville blitt enda teitere enn om en kvinne la frem ønsker om yatch og slottsbryllup, Penthouse leilighet til 250 millioner kroner osv som hun ønsket partneren skulle sørge for. 

Har man en seksuell fetisj man absolutt ikke kan leve uten så kan man møte likesinnede på fetisj arenaer men man kan faktisk ikke få alt man ønsker her i verden og det må man bare akseptere. 

Anonymkode: 23ea1...55a

• Liker 5
Skrevet

Vi snakka om sånt før vi blei sammen ja. Vi møttes på Fetlife. 

Anonymkode: ac1df...979

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tror at ca 50%, kanskje flere møter sin kjære gjennom nettet( chat, møteplassen, tinder, sukker osv). 

Starter med at en lager en profil, får kontakt, så sms, tlf samtaler før en møtes. 

Så kommer jeg til spørsmålet. Hvor åpen skal en være om sex, hva en ønsker osv??

Si at jeg ønsker sterkt trekant, oral, anal, wet osv, kanskje litt småkinky sex. Så klart en er redd for å si for mye, en er redd for å skremme den en møter.

Hva om en er bisexuell og ca etter 1 år i forholdet så kommet det at jeg har lyst på å møte en mann/dame og ha med på sexen. Svaret blir nei, da er det også lettere å være utro. Hadde din parter vist om det tidlig så hadde det ikke kommet som ett sjokk.

Når jeg og kona møttes, så hadde vi vert åpen på hva vi ønsket innen sex. Kona drømte om trekant, analt og litt mere frekkere sex hva hun har hatt før. Vi ble enige om å prøve når det passet, det har vi gjort.

Vi har ikke vert utro, for vi prøver å oppfylle hverandres ønsker så langt det går.

Hva tenker dere.

Det avhenger vel av hvor bra man selv ønsker å ha det  livet -  med en partner / i forholdet?

Ønsker man et godt forhold - med substans hvor man blir akseptert og elsket for den man er  - så må man være åpen og ærlig om hvem man er og hva man tenner på. Jeg snakker ikke om at man skal buse ut med sexprat på 1.date/1.chat, men at man er ærlig i hele bli kjent prosessen og i forholdet.

Det som er veldig positivt er jo at det finnes ufattelig mye forskjelige folk, som igjen da passer med vidt forskjellige folk. Er du f.eks. en bifil mann med trang til gangbangs, så finnes det jo 100 % sikkert damer som ønsker seg en slik mann/tenner på det/kanskje selv er bifil og åpen for det meste av sprell. Er personen  ærlig så gir han seg selv mulighet til å nettopp finne en sånn dame - få en relasjon hvor han kan være seg selv og blir elsket for den han faktisk er.

Jeg faller helt av logikken hos de som heller velger uærlighet og bruker tid å energi på å bygge en 100 % falsk relasjon med f.eks en dame som syns "du" er fullstendig frastøtende og motbydelig  hvis hun hadde visst hvem "du" egentlig var.  Det er helt uforståelig. Det eneste man oppnår er en falsk relasjon som overhodet ikke gjør verken mannen eller dama lykkelige.

• Liker 2
Skrevet

Det du skriver her jr....

Er jeg veldig enig i.😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...