Gjest Hel Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Noen ganger virker det sånn. Synes jeg stadig ser hår i dusjen som har klart å klatre opp veggen til langt over der ingen i dette huset rekker opp. Det er tilogmed et helt oppi taket. Lever de sitt eget liv? (Dette er snikk-snakk og ikke kropp og helse)
Sniglå Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 Noen ganger virker det sånn. Synes jeg stadig ser hår i dusjen som har klart å klatre opp veggen til langt over der ingen i dette huset rekker opp. Det er tilogmed et helt oppi taket. Lever de sitt eget liv? (Dette er snikk-snakk og ikke kropp og helse) ← Kan bare ikke unngå å lure på hvilken "teknikk" du bruker når du dusjer!?!
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Flere Seinfeld-fans her? Husker dere stand-up-biten hvor han imiterer et hårstrå som klynger seg fast i veggen? :grine2:
Gjest Hel Skrevet 15. oktober 2005 #4 Skrevet 15. oktober 2005 Kan bare ikke unngå å lure på hvilken "teknikk" du bruker når du dusjer!?! ← Man skulle tro jeg var veldig voldsom i dusjen men jeg tror ikke jeg dusjer noe spesielt unormalt. Flere Seinfeld-fans her? Husker dere stand-up-biten hvor han imiterer et hårstrå som klynger seg fast i veggen? :grine2: ← Jaaaa! Det er favoritt-biten min av han.
Sniglå Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Den episoden hadde jeg helt glemt! Den er jo dødsbra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå