Sexybby Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Hei. Tok en eggløsningstest for 2 dager siden den viste bare runding, altså ikke LH-økning (ikke eggløsning) I går fikk jeg blinkende smily (høy fertilitet), også i mårrest på morgenurin. Gikk plutselig tom for tester, så åpnet en ny pakke og brukte ny monitor nå fordi jeg var nysjerrig etter 2 dager med blinkende smily om det kanskje kunne begynne nærme seg siden jeg kjente litt murringer. Da viste den plutselig ikke smily i det hele tatt, bare runding? Er det fordi det ikke var på morgenurin? Eller kan det være fordi det er en ny monitor? Fant ut nå at jeg kan bruke samme monitor på de nye testene. Men vetikke hva som er best en ny, med nytt batteri. Eller bruke den jeg brukte sist test periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sexybby Skrevet 29. desember 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Leste litt selv på nett nå og fant svaret på det. Så hvis noen er nysjerrig så skriver jeg svaret her. "Testen kan ikke vise høy fertilitet på den første dagen du tester, fordi den må fastslå grunnlinjenivået ditt. Påfølgende tester bruker dette grunnlinjenivået, og når en betydelig økning i østrogen påvises, viser testen høy fertilitet. Testen viser deretter høy fertilitet til den påviser LH-økningen, deretter vises maksimal fertilitet. Hvis en LH-økning blir detektert den første dagen du tester, vises maksimal fertilitet." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå