AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #41 Del Skrevet 30. desember 2021 Det sies bla. at kvinner med grønne øyne var hekser i sitt tidligere liv. Helt ærlig tror jeg ikke på slikt. Men, at folk har egne preferanser og erfaringer når det gjelder øyenfarger. Selv er jeg alltid skeptisk til brune øyne siden de ofte virker « livløse og harde», stoler rett og slett mindre på mennesker med brune øyne, da mener jeg ikke mennesker fra andre land der majoriteten er brunøyd. Anonymkode: 996f2...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #42 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det sies bla. at kvinner med grønne øyne var hekser i sitt tidligere liv. Helt ærlig tror jeg ikke på slikt. Men, at folk har egne preferanser og erfaringer når det gjelder øyenfarger. Selv er jeg alltid skeptisk til brune øyne siden de ofte virker « livløse og harde», stoler rett og slett mindre på mennesker med brune øyne, da mener jeg ikke mennesker fra andre land der majoriteten er brunøyd. Anonymkode: 996f2...657 Hehe, hekser er for meg også en myte. Og om de eksisterte fantes det sikkert mange av dem med både brune og blå øyne. Ja, er nok som du sier at det handler om erfaringer og hva man da har bitt seg merke i. Har ikke noe mindre tiltro til noen basert på deres øyenfarge, og det er ikke min business om noen har diagnoser heller. Det var ment som et rent spørsmål uten å bære fordommer eller skulle generalisere noen. Takk for et mer fornuftig svar 🙂 Anonymkode: 7647e...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #43 Del Skrevet 30. desember 2021 Folk med blå øyne ser absolutt skumlere ut enn dem med brune. Lyshudede menn med brune øyne og brunt hår er dem folk stoler mest på, fordi de ser snillest ut. Anonymkode: 0a02c...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #44 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Folk med blå øyne ser absolutt skumlere ut enn dem med brune. Lyshudede menn med brune øyne og brunt hår er dem folk stoler mest på, fordi de ser snillest ut. Anonymkode: 0a02c...a56 Helt enig. Middelhavsmenn, spesielt. ❤️ Anonymkode: bcbf6...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 31. desember 2021 #45 Del Skrevet 31. desember 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatter og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #46 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Folk med blå øyne ser absolutt skumlere ut enn dem med brune. Lyshudede menn med brune øyne og brunt hår er dem folk stoler mest på, fordi de ser snillest ut. Anonymkode: 0a02c...a56 Atte hæ? Mange sånne har flate, svarte øyne uten følelser Anonymkode: be913...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #47 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det sies bla. at kvinner med grønne øyne var hekser i sitt tidligere liv. Helt ærlig tror jeg ikke på slikt. Men, at folk har egne preferanser og erfaringer når det gjelder øyenfarger. Selv er jeg alltid skeptisk til brune øyne siden de ofte virker « livløse og harde», stoler rett og slett mindre på mennesker med brune øyne, da mener jeg ikke mennesker fra andre land der majoriteten er brunøyd. Anonymkode: 996f2...657 Enig mange sånne har kalde, flate svarte øyner uten følelser ser jo ikke ut som det er noen sjel der i det hele tatt, ville aldri stolt på en sånn person, Anonymkode: be913...d39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #48 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Helt enig. Middelhavsmenn, spesielt. ❤️ Anonymkode: bcbf6...463 Afrikanere og øst asiater har fine mørke øyne men ikke middelhavsfolk de ser ofte kalde og flate ut Anonymkode: be913...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #49 Del Skrevet 31. desember 2021 Dette er feil. Det er flest folk med brune øyne, og selvsagt flest psyke folk med brune øyne. Anonymkode: 6c8a0...f96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #50 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 12.04): Har av egen erfaring lagt merke til at de jeg kjenner av narsissister, psykopater, eller mennesker med borderline/emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse/bipolar som regel har blå øyne. Noen som vet om det er en fakta, eller er det ren tilfeldighet? Noen med samme erfaring? Syns det er så spesielt😂 de av menneskene jeg da snakker om har diagnosene og er åpen om det, ikke vill gjetning fra min side. Anonymkode: 7647e...a8b Ren tilfeldighet. Men sier mest om omgangskretsen din. Anbefaler deg å lese litt vitenskapsteori, ganske interessant faktisk. Anonymkode: 9fa79...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #51 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ren tilfeldighet. Men sier mest om omgangskretsen din. Anbefaler deg å lese litt vitenskapsteori, ganske interessant faktisk. Anonymkode: 9fa79...85b En kan dessverre hverken velge hvem ens familie er og ei heller hvem slektninger og venner blir sammen med. Det er heller ikke sånn at en kan vite alt om noen før en har blitt kjent. Jeg går ikke inn i vennskap med lukket sinn, tvert om… 🙂 Vitenskapsteori skal leses om. Takk for tips! Anonymkode: 7647e...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #52 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Afrikanere og øst asiater har fine mørke øyne men ikke middelhavsfolk de ser ofte kalde og flate ut Anonymkode: be913...d39 Nei. Xavier Serrano ❤️ Anonymkode: bcbf6...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 31. desember 2021 #53 Del Skrevet 31. desember 2021 Det er bare å Google "blue eyes mental illness" så får du opp en god del resultat. Bare les deg gjennom det. Det er bedre det enn å komme med ville påstander uten bevis eller kilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #54 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Afrikanere og øst asiater har fine mørke øyne men ikke middelhavsfolk de ser ofte kalde og flate ut Anonymkode: be913...d39 Helt uenig. Afrikanere og Midtøsten folk har de mest uhyggelige øya. Ferdig snakket! Anonymkode: 6c8a0...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #55 Del Skrevet 31. desember 2021 Inverto skrev (36 minutter siden): Det er bare å Google "blue eyes mental illness" så får du opp en god del resultat. Bare les deg gjennom det. Det er bedre det enn å komme med ville påstander uten bevis eller kilder Men jeg har ikke kommet med påstander. Har kommet med et spørsmål. Thank you, next. Anonymkode: 7647e...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 31. desember 2021 #56 Del Skrevet 31. desember 2021 Har ikke tenkt over det og jeg tenker ofte over merkelige ting. Da jeg jobbet i psykiatrien hadde de fleste som kom inn mørke øyne, men det var fordi de hadde annen etnisitet og sikkert opplevd traumer som gjorde det lettere for personlighetsforstyrrelser å komme fram. Kan godt være du har rett, men da tror jeg det kommer av andre genvarianter som man ser hyppigere hos blåøyde og skandinavere for øvrig enn de som er kilde til blåfargen. Interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 6. januar 2022 #57 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 12.55): Afrikanere og Midtøsten folk har de mest uhyggelige øya Anonymkode: 6c8a0...f96 Ja det er ikke en diskriminerende ting å si i det hele tatt 😒 AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 13.14): Men jeg har ikke kommet med påstander Anonymkode: 7647e...a8b Jeg snakket generelt sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 6. januar 2022 #58 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 12.04): Har av egen erfaring lagt merke til at de jeg kjenner av narsissister, psykopater, eller mennesker med borderline/emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse/bipolar som regel har blå øyne. Noen som vet om det er en fakta, eller er det ren tilfeldighet? Noen med samme erfaring? Syns det er så spesielt😂 de av menneskene jeg da snakker om har diagnosene og er åpen om det, ikke vill gjetning fra min side. Anonymkode: 7647e...a8b Så mange spesielle mennesker du kjenner? Jeg kjenner ingen som jeg vet om eller tror det om. Selv har jeg alltid vært helt normal, vanlig og kjedelig, typisk nordisk med blå øyne. Hvor har du det fra? Har du en annen øyenfarge som du synes er finere, eller skulle du ønske at de var blå? Jeg beklager, men liker ikke slike innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 6. januar 2022 #59 Del Skrevet 6. januar 2022 Flere i denne tråden må lære seg at å «være blåøyd» og å «ha blå øyne» ikke er synonymer. Diskuterer du øyenfarger, og så bruker begrepet «blåøyd», så fremstår du som en som ikke skjønner hva det snakkes om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå