AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Gikk inn for å lese om det ee noen man kan hjelpe,men fy søren folk er frekke og ber om det ene og det andre. En som virkelig provoserte var en som fikk masse hjelp til jul,men nå skulle de feire nyttår og da ramser hun opp en liste av alt de trenger. Halooo i luken? De som virkelig trenger det kommer ikke frem pga slike som henne kjenner jeg blir forbanna på slikt. Anonymkode: 68f55...37a
milla80 Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Kan være enig men samtidig så er det jo logisk at om man har lite penger på julaften så har det ikke forbedret seg innen ei uke ?😊 Har faktisk tenkt at det er rart at det kun er i jula enkelte sliter . Tror nok de som sliter mest får hjelp sånn jevnt over hele året. Masse rare annonser ute og går men samtidig synes jeg virkelig synd på de få som er oppriktige innimellom.🤔 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 milla80 skrev (2 timer siden): Kan være enig men samtidig så er det jo logisk at om man har lite penger på julaften så har det ikke forbedret seg innen ei uke ?😊 Har faktisk tenkt at det er rart at det kun er i jula enkelte sliter . Tror nok de som sliter mest får hjelp sånn jevnt over hele året. Masse rare annonser ute og går men samtidig synes jeg virkelig synd på de få som er oppriktige innimellom.🤔 Hun jeg leste provoserte sikkelig med ønske om spill gavekort og lista var uendelig lang. Anonymkode: 68f55...37a
milla80 Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Skjønner at du reagerte da , nyttårsaften er jo ikke gaver for folk flest men heller mat og raketter .... 😱
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gikk inn for å lese om det ee noen man kan hjelpe,men fy søren folk er frekke og ber om det ene og det andre. En som virkelig provoserte var en som fikk masse hjelp til jul,men nå skulle de feire nyttår og da ramser hun opp en liste av alt de trenger. Halooo i luken? De som virkelig trenger det kommer ikke frem pga slike som henne kjenner jeg blir forbanna på slikt. Anonymkode: 68f55...37a Hvor da? Finn.no har jo fjernet hjelp til jul kategorien nå. Anonymkode: 8857d...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor da? Finn.no har jo fjernet hjelp til jul kategorien nå. Anonymkode: 8857d...1aa Nei nå er det nyttårs hjelp Anonymkode: 68f55...37a
Drizzt Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Jeg sluttet å lese annonsene - det var så mye frekt å finne der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå