AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har små pupper, under graviditet og ble de betraktelig større, Jets er for meg at jeg kommer til å gå disse hengende, flate risposene etter endt svangerskap og amming. Er det alltid den veien det går? Eller er det noen som permanent fikk fyldigere pupper? Anonymkode: 8af34...5d7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Jeg fikk det, men jeg tror det er fordi jeg ikke gikk noe særlig ned i vekt. Anonymkode: 48995...134
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Fikk to poser😂 men jeg gikk ned 30 kg etter graviditeten.. Anonymkode: b912b...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Finere pupper? Det tror jeg ikke er mulig. Men hva som er fint, kommer jo an på øynene som ser. Så det kan jo hende du blir mer fornøyd med dem! Anonymkode: aea67...bac 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Jeg fikk litt mindre pupper etter svangerskap. Og det er jeg fornøyd med, syns det er finere med små pupper enn veldig store. Så svaret mitt er ja 😅 Anonymkode: 4f7ba...e4a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har små pupper, under graviditet og ble de betraktelig større, Jets er for meg at jeg kommer til å gå disse hengende, flate risposene etter endt svangerskap og amming. Er det alltid den veien det går? Eller er det noen som permanent fikk fyldigere pupper? Anonymkode: 8af34...5d7 Eg har fire born. Dei tre fyste, fekk eg utan silikon i brysta. Så tok eg silikon. Så blei Eg gravid, og fekk mitt fjerde born. Eg har amma alle dei fire ungane mine. Brysta er like fine, og uten store endringar Anonymkode: 29058...27d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eg har fire born. Dei tre fyste, fekk eg utan silikon i brysta. Så tok eg silikon. Så blei Eg gravid, og fekk mitt fjerde born. Eg har amma alle dei fire ungane mine. Brysta er like fine, og uten store endringar Anonymkode: 29058...27d Så silikon er ikke store endringer??🙄 Anonymkode: 8af34...5d7 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 Høres ut som 14 åring som lurer på dette. Anonymkode: bae3b...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 Nei, de er tragiske etter å ammet 3 barn. Ser ut som ørene på en golden retriever. Anonymkode: f081a...df1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har små pupper, under graviditet og ble de betraktelig større, Jets er for meg at jeg kommer til å gå disse hengende, flate risposene etter endt svangerskap og amming. Er det alltid den veien det går? Eller er det noen som permanent fikk fyldigere pupper? Anonymkode: 8af34...5d7 Jeg håper på et mirakel selv😂👌🏻 Anonymkode: 0970d...91b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har små pupper, være gravid to ganger og ammet to barn i til sammen ca 3 år. Puppene ble ikke så voldsomt mye større under svangeskapet, men ble litt større da melka kom. Nå er yngste barnet fire år og jeg mener brystene mine har blitt finere. Størrelsen er omtrent som før, men formen er rett og slett penere. Før svangerskapene var brystene litt spisse, nå har de en veldig fin fasong synes jeg selv. Brystvorten er også litt stiv hele tiden, noe jeg personlig synes ser fint ut. Gikk opp ca 12 kg hvert svangerskap og gikk ned til normalvekt med en gang. Anonymkode: 29739...59f 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har risposer. Hindrer meg i å finne meg ny kjæreste, det er så ille. Anonymkode: 12d01...ec7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 Jeg hadde ganske små pupper som besto blyanttesten. Jeg veier mer enn før graviditeten 12 år siden så puppene er større og finere. De henger ikke i det hele tatt så blyanttesten funker fortsatt 🙂 Anonymkode: 0204f...08e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har små pupper, være gravid to ganger og ammet to barn i til sammen ca 3 år. Puppene ble ikke så voldsomt mye større under svangeskapet, men ble litt større da melka kom. Nå er yngste barnet fire år og jeg mener brystene mine har blitt finere. Størrelsen er omtrent som før, men formen er rett og slett penere. Før svangerskapene var brystene litt spisse, nå har de en veldig fin fasong synes jeg selv. Brystvorten er også litt stiv hele tiden, noe jeg personlig synes ser fint ut. Gikk opp ca 12 kg hvert svangerskap og gikk ned til normalvekt med en gang. Anonymkode: 29739...59f Nøyaktig samme her på alle punkter. Jeg var veldig fornøyd med puppene i ammeperiodene, de kunne gjerne forblitt sånn. Men mine er også like små som før graviditetene igjen, og jeg liker fasongen bedre fordi de ikke er så spisse som før. Anonymkode: 6d516...174
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 Kan ikke si det… er 21 og venter mitt andre og siste barn, og jeg blir nok å ta et lite løft da jeg er ferdig med ammingen🤣 Anonymkode: 067d4...9d8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 Her har jeg hatt 3 tette, fullammede barn og sitter igjen med to teposer 😂 Anonymkode: b4477...6c4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #17 Skrevet 29. desember 2021 Med de to første så ble puppene mindre, etter nr 2 så var jeg skikkelig fornøyd med puppene mine! De var så fine 😍 Har (hadde) småish pupper. Nå har jeg fått en unge til, og puppene ble helt enorme mens jeg gravid, altså fy flate .. Jeg ammer han minste fortsatt, puppene er gigantiske og liksom, lange!? Jeg hadde det litt «morsomt» her en kveld etter en dusj å snappet venninnen min alt hva puppene mine kunne holde, og det var alt fra hårbørsten til selvbruningsflaska til en jævla cola boks, under puppene. Veit ikke om det er noe håp for mine pupper iallefall .. Anonymkode: 54e80...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå