AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Jeg og min søster traff en bekjent på butikken. Vi har barn på samme trinn og på fotballlaget. Så vi kjenner hverandre litt. Jeg spurte om hvordan det gikk og hun la ut om at hun nettopp kom fra ei venninne som sliter psykisk. At hun klarer ikke å ta vare på barna de ukene hun har de, så de bor hos faren. Hun sover mye og ordner ikke noe hjemme. Men plutselig kan hun være høyt oppe og kommer på en fest og være helt i hundre hele kvelden. Danser og flørter med de andre sine menn. Og hun fortalte og fortalte om denne venninnen. Jeg kjenner ikke denne venninnen men hun sa fornavnet hennes flere ganger, så er ikke vanskelig å finne ut hvem hun er på Facebook. Er det ikke stygt å utlevere ei venninne sånn? Kanskje hun bare trengte å få luftet tankene, men uansett så synes jeg det er feil. Anonymkode: fa6e0...37c
ostekaker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 (endret) Det er ikke okay,mange som ikke skjønner at det ikke er greit. Jeg hadde holdt meg unna henne, hun snakker garantert drit om deg.. Endret 29. desember 2021 av ostekaker 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 ostekaker skrev (54 minutter siden): Det er ikke okay,mange som ikke skjønner at det ikke er greit. Jeg hadde holdt meg unna henne, hun snakker garantert drit om deg.. Det regner jeg med at hun gjør 🙈 Anonymkode: fa6e0...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå