Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe angående paypal. Registerte meg der for noen dager siden, men har ikke fått kontoutskriften min enda, der den koden en skal skrive inn er. Går det ann å kjøpe ting på ebay selvom jeg ikke har den koden enda? Det jeg skal kjøpe koster under 300 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan kjøpe. Men personen som selger vil sikkert ha betalt så fort som mulig auksjonen er over og da børdu ha det i orden. Kan ikke huske å ha fått noen kode fra paypal jeg, men det er ei stund siden jeg registrerte meg der.

Skrevet

Du får ikke betalt før du har koden. Men har du ikke nettbank ? Da finner du koden under den aktuelle transaksjonen, du behøver ikke vente på kontoutskriften.

Skrevet

Men kan jeg overføre penger til den personen jeg kjøper hos før jeg hr motatt den koden?

Skrevet

Såg ikke svar oppom her før nå. Nei, har ikke nettbank, så må nok bare vente da.

Men takk begge to :)

Skrevet

Gjeleder ikke den koden bare dersom du skal handle over en viss sum (langt over 300 kr)?

Bare logg inn- jeg tror du kan finne det ut der inne på kontoen din, under paymnet limits eller noe.

Skrevet

Hva slags kode er det det er snakk om her? Kan ikke huske at jeg benyttet meg av noen kode da jeg registrerte meg på PayPal. Det er riktignok en stund siden, så det kan kanskje være noe nytt de har begynt med.

Skrevet

Tro den grensa hos meg er på 199 dollar eller 299 dollar.

Skrevet

Skal inn og sjekke det nå ja, hadde vert veldig bra om det gjekk ann å kjøpe for en liten sum, ettersom jeg aldri får banktransaksjonen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...