AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Har ny vaskemaskin med en funksjon som heter trommelrengjøring. Maskinen er fra Samsung. Noen som vet om man skal bruke vaskepulver i kammeret, eller bare kjøre det programmet alene uten såpe? Anonymkode: d7505...832
Ferreira Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Dette står i bruksanvisningen til maskinen din. Om du allerede har mistet den, så tar det fem sekunder å finne den på nett. Siden du var så lat, så skal jeg hjelpe deg: Nei. Ingen vaskepulver. Programmet er jo for å rense blant annet vaskepulver. Ikke bruk annet kjemisk rensemiddel heller. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Antar trommelrengjøring er det samme som skylleprogram på min maskin. Når jeg f eks har vasket arbeidstøy eller kjøledyrenes tepper, så kjører jeg gjerne et skylleprogram for å rengjøre trommelen. Men ellers så pleier jeg egentlig å vaske trommelen med en fuktig klut i forbindelse med rengjøring av filtre, belger og dør. Anonymkode: dac11...947
Ferreira Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Antar trommelrengjøring er det samme som skylleprogram på min maskin. Når jeg f eks har vasket arbeidstøy eller kjøledyrenes tepper, så kjører jeg gjerne et skylleprogram for å rengjøre trommelen. Men ellers så pleier jeg egentlig å vaske trommelen med en fuktig klut i forbindelse med rengjøring av filtre, belger og dør. Anonymkode: dac11...947 Nei, det er ikke det samme. Skylleprogrammet er jo for å skylle klær. Trommelrengjøring er for, ja.... 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 På min maskin skal en benytte litt maskinrens ved rengjøring. Det står i bruksanvisningen, så det kan stå noe sånn for din maskin også. Jeg har altså ikke samme maskin. Det er trommelen som rengjøres, ikke der en putter vaskemiddel og skyllemiddel. De må du ta ut og rengjøre med vann. Anonymkode: 774bc...2cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå