Gå til innhold

Hvor mange dpo etter føler man symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig?

Anonymkode: 9ee7d...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er et tau? 😅 Hva som er vanlig varierer utrolig mye både fra person til person og fra graviditet til graviditet.

Noen får symptomer allerede før de venter neste mens, andre merker ingenting annet en at mensen uteblir før magen vokser omtrent.

Anonymkode: 7dc90...c02

Skrevet

jeg kjente det allerede dpo 10. 

strekking i livmor ig såre pupper

Skrevet

Veldig individuelt ja. Jeg har vært gravid 4 ganger (mistet 2) og ved alle gravditetene har jeg på en måte "visst" det ved positiv test et par dager før forventet mens. For min del har de symptomene vært at jeg har følte på vanlig mensensmerter men at de har kommet mange dager før de pleier. Når jeg får mensen så får jeg det dagen før/samme dagen som mensen kommer. Ved graviditet har jeg fått dette opp til 5-6 dager før forventet mens.

Men de fleste kjenner gjerne ikke så mye til det noe forskjell.

Anonymkode: 68be2...a47

Skrevet

Veldig ulikt. Jeg er gravid nå for femte gang (har ikke fem unger altså) og først i dag, 23 dpo, kjenner jeg litt vag kvalme. Men hadde kanskje ikke lagt merke til det om jeg ikke hadde vært gravid før og visst hva jeg skulle kjenne etter. Har INGEN ømhet i brystene som har vært de tidligste tegnene allerede i uke 4 tidligere. Kjenner ingen tretthet, strekninger i livmor, ømfintlighet for lukt mm slik jeg gjorde på samme tid da jeg var gravid for noen måneder siden (mistet i uke 11). 

Anonymkode: 0ab7a...b06

Skrevet

Kjente symptomer allerede 6 DPO var det vel, irritabel som bare det, luktesansen var allerede sterkere, og til å med kvalm🤭 trodde nesten jeg lurte meg selv. Men neida, tydelig positiv 8 DPO . 4+4 i dag🥳 

men ikke alle merker noe før mensen er uteblitt da 

Skrevet

Det er nok veldig individuelt! Men, det er nok noe i det «alle» sier om at man bare vet!

Etter mange måneders prøving hadde jeg helt sluttet å teste, syntes det var bortkastede penger. Men den pp’en spiren satt testet jeg og fikk positiv allerede 9 dpo - det var noe i meg som sa meg at nå kunne jeg teste! ❤️ Da hadde jeg riktignok ekstremt ømme bryster helt fra 3 dpo pluss en mikroskopisk festeblødning 5 dpo 😊

Anonymkode: 80dc0...38b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...