AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg synes jeg har mindre ømme pupper denne måneden enn jeg pleier (7 DPO). Leser over alt at alle opplever superømme pupper som første tegn på graviditet. Noen som har gladhistorie om at mindre ømme pupper/fravær av ømhet var et positivt tegn? Anonymkode: 1e399...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg fikk ikke ømme pupper før ikm når jeg var gravid. Og ved mens fikk jeg det en uke før 😊 Håper det går veien for deg 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 30. desember 2021 #3 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg fikk ømme pupper tidligere enn hva jeg vanligvis ville fått, og det begynte sånn 6-7 DPO, fikk positiv test 8 DPO . Så det kan være et tegn altså! Vanligvis før mensen har jeg ikke fått ømme pupper før 10 DPO. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg har ikke kjent noe til ømme pupper før helt mot slutten av svangerskapet, så det er nok ingen fasit. ☺️ Anonymkode: aff9b...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå