Gå til innhold

Gave til jenta som fyller 18 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å kjøpe gavekort på 1000kr? Jeg har fått liste over ting hun ønsker seg, men ikke så lyst å fly på senteret for å lete, under denne pandemien. 

Blir det dumt med gavekort, tror dere?

Anonymkode: 14a5d...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det dumt å kjøpe gavekort på 1000kr? Jeg har fått liste over ting hun ønsker seg, men ikke så lyst å fly på senteret for å lete, under denne pandemien. 

Blir det dumt med gavekort, tror dere?

Gavekort er så utrolig kjipt, da er en bundet av å kjøpe noe i en spesifikk butikk. Til jul fikk sønnen min gavekort i en butikk halvannen time unna.. altså, hva tenker folk på. Det er svært lite trolig at du får korona av å gjøre et ærend på en butikk, gidder du ikke kan du likegodt vippse beløpet så kan 18-åringen bruke gaven der det vil.

Anonymkode: 495c2...364

Skrevet

Nei jeg hadde blitt glad for gavekort, fikk stort sett gavekort i slutten av tenårene åså fordi det var det jeg ønsket meg. Man kan kjøpe et kredit kort som pengene er på? Om hun er nesten 18 har hun sikkert kredittkort? :)

Anonymkode: caa5d...a1e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gavekort er så utrolig kjipt, da er en bundet av å kjøpe noe i en spesifikk butikk. Til jul fikk sønnen min gavekort i en butikk halvannen time unna.. altså, hva tenker folk på. Det er svært lite trolig at du får korona av å gjøre et ærend på en butikk, gidder du ikke kan du likegodt vippse beløpet så kan 18-åringen bruke gaven der det vil.

Anonymkode: 495c2...364

Må ikke være gavekort, kan vippse også ja. 

Gidder ikke? 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg hadde blitt glad for gavekort, fikk stort sett gavekort i slutten av tenårene åså fordi det var det jeg ønsket meg. Man kan kjøpe et kredit kort som pengene er på? Om hun er nesten 18 har hun sikkert kredittkort? :)

Anonymkode: caa5d...a1e

Hun har vipps vet jeg.

Skrevet

Hadde vippsa den tusenlappen jeg :) Og kanskje kjøpt en ting hun ønsket seg ved siden av og pakket inn.

Blir så bra så. Og gratulerer til jenta :)

Skrevet
Mikhail skrev (Akkurat nå):

Hadde vippsa den tusenlappen jeg :) Og kanskje kjøpt en ting hun ønsket seg ved siden av og pakket inn.

Blir så bra så. Og gratulerer til jenta :)

Tusen takk ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...