AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Er det dumt å kjøpe gavekort på 1000kr? Jeg har fått liste over ting hun ønsker seg, men ikke så lyst å fly på senteret for å lete, under denne pandemien. Blir det dumt med gavekort, tror dere? Anonymkode: 14a5d...9d8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det dumt å kjøpe gavekort på 1000kr? Jeg har fått liste over ting hun ønsker seg, men ikke så lyst å fly på senteret for å lete, under denne pandemien. Blir det dumt med gavekort, tror dere? Anonymkode: 14a5d...9d8 Gavekort er så utrolig kjipt, da er en bundet av å kjøpe noe i en spesifikk butikk. Til jul fikk sønnen min gavekort i en butikk halvannen time unna.. altså, hva tenker folk på. Det er svært lite trolig at du får korona av å gjøre et ærend på en butikk, gidder du ikke kan du likegodt vippse beløpet så kan 18-åringen bruke gaven der det vil. Anonymkode: 495c2...364
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Nei jeg hadde blitt glad for gavekort, fikk stort sett gavekort i slutten av tenårene åså fordi det var det jeg ønsket meg. Man kan kjøpe et kredit kort som pengene er på? Om hun er nesten 18 har hun sikkert kredittkort? Anonymkode: caa5d...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gavekort er så utrolig kjipt, da er en bundet av å kjøpe noe i en spesifikk butikk. Til jul fikk sønnen min gavekort i en butikk halvannen time unna.. altså, hva tenker folk på. Det er svært lite trolig at du får korona av å gjøre et ærend på en butikk, gidder du ikke kan du likegodt vippse beløpet så kan 18-åringen bruke gaven der det vil. Anonymkode: 495c2...364 Må ikke være gavekort, kan vippse også ja. Gidder ikke? 🙄 Anonymkode: 14a5d...9d8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg hadde blitt glad for gavekort, fikk stort sett gavekort i slutten av tenårene åså fordi det var det jeg ønsket meg. Man kan kjøpe et kredit kort som pengene er på? Om hun er nesten 18 har hun sikkert kredittkort? Anonymkode: caa5d...a1e Hun har vipps vet jeg. Anonymkode: 14a5d...9d8
Gjest Mikhail Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Hadde vippsa den tusenlappen jeg Og kanskje kjøpt en ting hun ønsket seg ved siden av og pakket inn. Blir så bra så. Og gratulerer til jenta
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Mikhail skrev (Akkurat nå): Hadde vippsa den tusenlappen jeg Og kanskje kjøpt en ting hun ønsket seg ved siden av og pakket inn. Blir så bra så. Og gratulerer til jenta Tusen takk ☺️ Anonymkode: 14a5d...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå