AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #1 Skrevet 29. desember 2021 Hver gang eller bare en gang i blant? Fantaserer om en annen kvinne, en annen kvinnes kropp osv mens dere knuller partneren deres. Husk at dere er anonyme her, så lov å være ærlig. Anonymkode: 8d2b9...684
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Aldri. Jeg fokuserer på meg og den jeg har sex med Anonymkode: f40e1...6e7 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Så trist. For både deg og partner. Anonymkode: c3269...457 1
Østkantgutt1913 Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Hvorfor I all verden skulle jeg det ? Tåpelig spørsmål 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Aldri, hvorfor skulle man det? Anonymkode: 37431...715 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Det hender jeg fantaserer om andre når jeg onanerer, men når jeg har sex med kona mi, så er fokuset 100% på henne.. Anonymkode: f0af4...2b7 3
Gjest Paramount Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Husk at dere er anonyme her, så lov å være ærlig. Helt ærlig så tenker jeg kun på hun jeg har sex med, uten unntak. Alle andre kvinner er uendelig langt vekke og fullstendig blokkert vekk av henne som er til stede i øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 Jeg har skrevet med flere menn som fantaserer om andre kvinner når de har sex med kjæresten/kona. Det er helt normalt og de sier også at de som påstår noe annet, lyver. Hvorfor lyve om noe slikt? Anonymkode: 8d2b9...684
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har skrevet med flere menn som fantaserer om andre kvinner når de har sex med kjæresten/kona. Det er helt normalt og de sier også at de som påstår noe annet, lyver. Hvorfor lyve om noe slikt? Anonymkode: 8d2b9...684 Det at noe er normalt betyr ikke at det er bra. Det er jo direkte trist å ha sex med noen du egentlig ikke vil ha sex med. Hvorfor har du sex med den personen hvis du fantaserer om noen andre? Anonymkode: c3269...457
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det at noe er normalt betyr ikke at det er bra. Det er jo direkte trist å ha sex med noen du egentlig ikke vil ha sex med. Hvorfor har du sex med den personen hvis du fantaserer om noen andre? Anonymkode: c3269...457 Spør ikke meg. Jeg trodde menn hadde sex med meg fordi de likte meg men har jo lært nå at det ikke stemmer og at det er helt normalt at mannen tenker på andre.. Anonymkode: 8d2b9...684
Stillalive Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 Fantaserer ofte OM henne når jeg har sex med henne, det være seg at jeg ser for meg en setting som ikke er oppnåelig der og da etc. Merker meg også at hvis jeg ser en eller annen kort snutt på nett så er det som regel henne jeg fantaserer om i den og den settingen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har skrevet med flere menn som fantaserer om andre kvinner når de har sex med kjæresten/kona. Det er helt normalt og de sier også at de som påstår noe annet, lyver. Hvorfor lyve om noe slikt? Anonymkode: 8d2b9...684 Hva de påstår får stå for deres egen regning. Ja, hvorfor skulle man lyve om det? Men derfra til å påstå at alle som sier de ikke fantaserer om andre er løgnere!? Blir jo litt på linje med faking av orgasmer. Ikke noe alle gjør, selv om det forekommer. Ikke alle er så sørgelig misfornøyde med sine partnere at sånn fantasering er opplagt. Hallo!? Anonymkode: 37431...715 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 Hva er det du er ute etter? Jeg tror «alt» er normalt, noen fantaserer, noen ikke. Jeg fantaserer når jeg blir slikket til orgasme (er kvinne) eller andre settinger jeg skjønner han vil at jeg skal komme. Jeg trenger det for å få et piff så han slipper å bruke mye tid. Fantaserer ikke om spesifikke personer, mere sexscener som tenner meg. Om han fantaserer gjør han det godt, han har alltid øynene åpne og nyter synet. Og det skjønner jeg godt, de ser mer enn oss;) Anonymkode: 9dfaa...37f 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #15 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør ikke meg. Jeg trodde menn hadde sex med meg fordi de likte meg men har jo lært nå at det ikke stemmer og at det er helt normalt at mannen tenker på andre.. Anonymkode: 8d2b9...684 Mannfolk trenger ikke å like deg for å ha sex med deg. Det har i hvertfall jeg erfart. Og igjen og igjen som har ført til hekt for mange. Anonymkode: ca963...0e6 3
Gjest Paramount Skrevet 29. desember 2021 #16 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har skrevet med flere menn som fantaserer om andre kvinner når de har sex med kjæresten/kona. Det er helt normalt og de sier også at de som påstår noe annet, lyver. Hvorfor lyve om noe slikt? Anonymkode: 8d2b9...684 Hvorfor tror du de skrev med deg i utgangspunktet? Hvem stoler du mest på, de som er utro i tankene, eller de som ikke er det?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #17 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er helt normalt og de sier også at de som påstår noe annet, lyver. Hvorfor lyve om noe slikt? Anonymkode: 8d2b9...684 De prøver å rettferdiggjøre sine egne handlinger vel, er det så vanskelig å forstå? Tyven tror at alle stjeler. Den som fantaserer om andre tror at alle fantaserer om andre. De fleste av oss gjør ikke det. Anonymkode: f650d...bb9 4
SlemUlv Skrevet 30. desember 2021 #18 Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har skrevet med flere menn som fantaserer om andre kvinner når de har sex med kjæresten/kona. Det er helt normalt og de sier også at de som påstår noe annet, lyver. Hvorfor lyve om noe slikt? Anonymkode: 8d2b9...684 Flere menn du har snakket med fantaserer om andre. Flere menn i denne tråden, sier de ikke gjør det. Hvorfor er den ene løgn, og den andre ikke? 4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #19 Skrevet 30. desember 2021 Når jeg har sex har jeg aldri fantasert om noen andre enn den jeg har sex med. Hvis jeg har sex med ei dame, så er det fordi jeg synes hun er sexy.. Når jeg onanerer fantaserer jeg om alt mulig, men ikke så ofte om spesifikke personer egentlig. Anonymkode: 4056f...18c 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #20 Skrevet 30. desember 2021 Da kan jeg være motvekten og si at jeg ofte fantaserer om andre, bla. ekser (selv om det ikke betyr noe og jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre i det virkelige liv). Ofte må jeg tenke/fantasere for å komme, rett og slett. Anonymkode: 35b99...e78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå