Gå til innhold

Dere som har hatt sex med svoger / svigerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt sex med svoger / svigerinne
Hvordan kunne det skje?
Har dere angret men likevel gjort det flere gang ?

Jeg spør fordi jeg nermer meg en litt spesiell situasjon som jeg er redd kan utvikle seg.

Konas søster er veldig for å ta på meg, stryke på meg osv.men nå har hun begynt å ta på meg veldig intimt, jeg føler at jeg mister kontroll.

Anonymkode: 38a95...a89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en del av et maktspill. Tenker du virkelig å gå inn i det?

Anonymkode: 8b171...7f6

Skrevet

En søster vil vinne over en annen søster og du er en brikke i hennes spill. Ønsker du dette? 

Anonymkode: 63054...723

• Liker 1
Skrevet

Søsteren har fått i oppgave av din kone å teste deg 

Anonymkode: 0ae0e...bdb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Søsteren har fått i oppgave av din kone å teste deg 

Jeg tviler på at testen inkluderer å stikke handa i buksa mi og samtidig kysse meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En søster vil vinne over en annen søster og du er en brikke i hennes spill. Ønsker du dette? 

Anonymkode: 63054...723

Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tviler på at testen inkluderer å stikke handa i buksa mi og samtidig kysse meg

Haha ok... men hvorfor godtar du det der da? Er du en svak tøffel som ikke klarer å stå opp for deg selv? 

• Liker 6
Skrevet

Potensielt ødelegge hele familien. God ide! 🙄

Har du så lite selvkontroll?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Haha ok... men hvorfor godtar du det der da? Er du en svak tøffel som ikke klarer å stå opp for deg selv? 

Jeg kan stå opp for meg selv og skal stoppe det,men benekter ikke at jeg finner det pirrende,noe annet ville vært rart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kan stå opp for meg selv og skal stoppe det,men benekter ikke at jeg finner det pirrende,noe annet ville vært rart.

Jeg vil vel ikke si at det å godta at hun har stukket hånda ned i buksa di uten å stoppe det er å stå opp for deg selv. Hadde broren til mannen min eller svogeren min gjort noe sånt med meg, hadde jeg blitt rimelig forbanna. 

• Liker 9
Skrevet

Hvis du ikke er med på dette, er det jo et overgrep. Søster ønsker å ødelegge familien deres. Hvis du blir med på dette, står du ansvarlig. 

Anonymkode: 11656...e24

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sex med min inngifte tante. Tenker av og til på at det er litt rart å ligge med kona til broren til min mor, men det er ikke ofte. Onkelen min er ikke verdens beste ektemann, heldigvis har de ikke barn. Så når han er i nordsjøen er hun ofte hos meg. Jeg er er 26, min tante er 43.

Anonymkode: 6a2d8...78d

• Liker 2
Skrevet

Be henne slutte og stå opp for kons di da! Blir så sykt skuffa over menn som ikke kan «stå imot» tilbud utenfor ekteskapet om de utsettes for interesse fra en annen. Veiking. Du kan redde deg inn nå. Oppgaven består i å be søster dra seg langt unna og vise din kone kjærlighet og tillit gjennom det.

Anonymkode: aa075...683

• Liker 5
Skrevet

Værste sort utroskap. Som mest sannsynlig er bygget på sjalusi og ondskap fra slekningen. 

Anonymkode: 83329...2e1

• Liker 1
Skrevet

Feiging. Jeg har vært gift i over 20 år og, jeg har da møtt interessante, bra, kjekke karer som også har vist interesse for meg. Men jeg har en regel, gjør det slutt med partner først, om noe annet frister for mye. Er da ikke så vanskelig det

Anonymkode: 83329...2e1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har sex med min inngifte tante. Tenker av og til på at det er litt rart å ligge med kona til broren til min mor, men det er ikke ofte. Onkelen min er ikke verdens beste ektemann, heldigvis har de ikke barn. Så når han er i nordsjøen er hun ofte hos meg. Jeg er er 26, min tante er 43.

Anonymkode: 6a2d8...78d

Perfekt alderscombo for god sex !

Det har jeg også hatt. Vil ikke kalle henne tante, men onkels nye importbrud.  Han er over 70, og "virker" ikke lenger. Så jeg har hjelpt til  litt.  Hun 47, jeg 29

Anonymkode: c10a7...2d6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har du tillatt det, så et du bare ekkel og dum.

Anonymkode: 78c34...17e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor ikke? Hvis du ikke stopper det, så har du strøket på testen. Egentlig ganske skummelt om du ikke har god nok tro på deg selv til å være sikker på at det ikke blir sex. Hvis litt klåing er nok til å få deg til å kaste ekteskapet ditt på dynga, kan det være du skal avslutte uansett.

Anonymkode: 7db63...66b

• Liker 3
Skrevet

Tråder med problemstillinger rundt sex i bil, sex med stesøster, sex med svigerinne dukker ofte opp ved juletider 🎄 

Anonymkode: 9bc8d...8f0

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...