AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Del Skrevet 28. desember 2021 Det er rart og skrive dette da jeg verken har kjennskap til/ kjenner/ eller noen som helst «lov» til å kjenne på disse følelsene. Men i julen rett før jeg skulle reise på ferie falt en kvinne med hjertestans rett foran meg. Jeg kjente ikke denne personen. Men jeg føler enda en sorg over denne personen. Det og være så hjelpeløs som medmenneske , det og vite at denne personen hadde en familie, og at denne personen også skulle reise på samme transportmiddel som meg. Anonymkode: 518da...d6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 28. desember 2021 #2 Del Skrevet 28. desember 2021 Det er helt naturlig det du føler. Å se ett annet menneske dø går inn på alle♥️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 28. desember 2021 #3 Del Skrevet 28. desember 2021 Livet er skjørt og det kan fort gå fra topp til bunn. Dermed setter det sine spor når man opplever dette rett forran sine egne øyne. Selv med et tragisk utfall, så setter det ting i perspektiv og får en til å verdsette det man har. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Del Skrevet 29. desember 2021 Du blir påminnet hvor skjørt livet er fra ett minutt til ett annet. Anonymkode: fff30...e5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Del Skrevet 29. desember 2021 Begynte du med hjertekompresjoner? Anonymkode: ae274...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Begynte du med hjertekompresjoner? Anonymkode: ae274...458 Er du på spekteret? Anonymkode: 214eb...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mikhail Skrevet 29. desember 2021 #7 Del Skrevet 29. desember 2021 Uff da :(. Livet er brutalt. Viktig å ta vare på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå