AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Som ufrivillig barnløs, er det ikke noe gøy å være med folk med barn. Og de er jo overalt! Hvor er de uten barn? Anonymkode: 57bf5...195 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Skrevet 29. desember 2021 Har du prøvd apper som GoFrendly og Venn? Er jo en del med barn der, men også en del brukere som skriver i profilen at de ikke har barn. Hvor i landet bor du og hvor gammel er du, TS? Jeg er også ufrivillig barnløs, bor på Vestlandet og er i 40-årene. Kan også tenke meg å finne flere venninner uten barn. Anonymkode: 3de6d...99b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 Bare å gå ut døra og oppsøk sosiale arrangementer. Min erfaring er at det aldri har vært enklere, men man må være kontaktsøkende og trygg på seg selv. Anonymkode: af9e0...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Det finnes jo sånne venne-apper som Hey Vinah og GoFrendly og sikkert andre, men jeg har litt blandet erfaring. Det er mange som er der som ikke gidder å ta kontakt, svare på match eller de tar kontakt, men svarer ikke på svaret (og nei, jeg skriver ikke noe rart eller frekt). Og nå skyter jeg vel meg selv litt i beinet, men når jeg faktisk har møtt noen, må jeg innrømme at jeg skjønner litt hvorfor de ikke har så stor omgangskrets. Ikke noe ekstremt eller kriminelt, men noen forutsetninger må jo være til stede hvis man vil utvide omgangskretsen. Man må faktisk følge opp og svare i rimelig tid, det nytter ikke å bruke en måned på å svare på et forslag, og det er ikke så taktisk å slenge dritt om alle du kjenner når du møter en ny person ... Anonymkode: e1931...280 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det finnes jo sånne venne-apper som Hey Vinah og GoFrendly og sikkert andre, men jeg har litt blandet erfaring. Det er mange som er der som ikke gidder å ta kontakt, svare på match eller de tar kontakt, men svarer ikke på svaret (og nei, jeg skriver ikke noe rart eller frekt). Og nå skyter jeg vel meg selv litt i beinet, men når jeg faktisk har møtt noen, må jeg innrømme at jeg skjønner litt hvorfor de ikke har så stor omgangskrets. Ikke noe ekstremt eller kriminelt, men noen forutsetninger må jo være til stede hvis man vil utvide omgangskretsen. Man må faktisk følge opp og svare i rimelig tid, det nytter ikke å bruke en måned på å svare på et forslag, og det er ikke så taktisk å slenge dritt om alle du kjenner når du møter en ny person ... Anonymkode: e1931...280 Jeg har også delte erfaringer med apper som bl.a. GoFrendly og Venn og er enig med deg i at det kan være vanskelig å få kontakt med folk der. Det er mange som enten ikke svarer eller bruker evigheter på å svare/følge opp mailer. Her jeg bor er det også noen brukere som er på "alle" venneapper og venneforum, og noen av de har møtt veldig mange etterhvert og driver å kontakter andre/nye brukere for å slenge dritt om andre brukere. I min verden burde jo folk flest tenke seg om veldig mange ganger før de pleier videre kontakt med en person som propper de ørene full av dritt om andre brukere, men sladder fenger tydeligvis mange. Ellers har jeg inntrykk av at en del nye brukere på venneapper sitter og leser mailer, men svarer ikke pga de venter og ser om de får kontakt med noen "bedre" alternativ. Møtte for øvrig en dame fra en app en gang som satt og viste meg profiler til flere ulike brukere og sa at de så ikke ut som om de var verdt å bli kjent med- basert på et profilbilde og en liten intro. Så tenker det godt kan hende at det er flere som har møtt hverandre på diverse apper og forum som sitter å søker på andre profiler sammen og slenger dritt. På den annen side så har jeg også møtt flere brukere på nevnte forum som er blitt gode venninner, så selv om det finnes mye rar oppførsel på diverse venneapper og venneforum så finnes det også noen fine unntak som er verdt å bli kjent med. Anonymkode: 3de6d...99b 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 Prøv aktivitetsvenner eller hey girl. De fleste skriver litt om hvem de er, og om de har barn etc Anonymkode: 54de9...6d1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #7 Skrevet 30. desember 2021 Nå er jeg frivillig barnløs da, og jeg har rett og slett eldre venner. De jeg «bonder» med er gjerne de med voksne/store barn som er ferdig med småbarnslivet og ikke er altoppslukt i sine avkom. Så jeg som 30-åring har mer til felles med de rundt 45-50, enn de på min egen alder som er i verste småbarnsrusen. Anonymkode: bd88f...fde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå