AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 broren til mamma vant 16,5 mill i lotto, jeg og mine to søsken fikk 20.000 hver. foreldrene mine og alle rundt synes dette var helt vanvittig snilt, men jeg synes faktisk at det var litt gjerrig.. mamma fikk ingenting. Hans egen søster. Han har altså delt 0,1 % av gevinsten med andre i familien enn sine egne barn og kone. Hadde jeg selv vunnet så mye i ren flaks, hadde jeg delt med søsknene mine. Jeg unner dem lykken jeg, men synes faktisk at det var litt knipent : p vi sees ganske ofte i denne familien og slekta, så vi er ikke fjerne for hverandre. Blir litt irritert over at mamma som synes dette var helt sinnsykt snilt gjort å gi oss 20k, men jeg synes faktisk at det skulle bare mangle.. Anonymkode: 660ce...377
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #3 Skrevet 29. desember 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: broren til mamma vant 16,5 mill i lotto, jeg og mine to søsken fikk 20.000 hver. foreldrene mine og alle rundt synes dette var helt vanvittig snilt, men jeg synes faktisk at det var litt gjerrig.. mamma fikk ingenting. Hans egen søster. Han har altså delt 0,1 % av gevinsten med andre i familien enn sine egne barn og kone. Hadde jeg selv vunnet så mye i ren flaks, hadde jeg delt med søsknene mine. Jeg unner dem lykken jeg, men synes faktisk at det var litt knipent : p vi sees ganske ofte i denne familien og slekta, så vi er ikke fjerne for hverandre. Blir litt irritert over at mamma som synes dette var helt sinnsykt snilt gjort å gi oss 20k, men jeg synes faktisk at det skulle bare mangle.. Anonymkode: 660ce...377 Dette er grunnen til at jeg vil holde evt lottogevinst hemmelig. Maken til utakknemlig menneske som får 20k uten å ha gjort noe og er likevel misfornøyd. Anonymkode: 7fe86...408 27
Ugresset Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er grunnen til at jeg vil holde evt lottogevinst hemmelig. Maken til utakknemlig menneske som får 20k uten å ha gjort noe og er likevel misfornøyd. Anonymkode: 7fe86...408 Enig! Ingenting blir godt nok.. AB1: Din onkel hadde ingen spesiell grunn til å gi dere 60k tilsammen, men han gjorde det. Vær takknemlig. 11
Million Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): broren til mamma vant 16,5 mill i lotto, jeg og mine to søsken fikk 20.000 hver. foreldrene mine og alle rundt synes dette var helt vanvittig snilt, men jeg synes faktisk at det var litt gjerrig.. mamma fikk ingenting. Hans egen søster. Han har altså delt 0,1 % av gevinsten med andre i familien enn sine egne barn og kone. Hadde jeg selv vunnet så mye i ren flaks, hadde jeg delt med søsknene mine. Jeg unner dem lykken jeg, men synes faktisk at det var litt knipent : p vi sees ganske ofte i denne familien og slekta, så vi er ikke fjerne for hverandre. Blir litt irritert over at mamma som synes dette var helt sinnsykt snilt gjort å gi oss 20k, men jeg synes faktisk at det skulle bare mangle.. Anonymkode: 660ce...377 Hadde jeg vunnet så mye i Lotto, hadde jeg ikke begynt å dele ut til nieser og nevøer! Hvorfor skulle jeg det? Jeg hadde delt med mine egne barn (jeg har kun ett) og kanskje mine søsken, avhengig av hvor mye jeg vant. Du er forferdelig utakknemlig og grisk. 20 000 rett i lomma bare fordi du var i slekt med vedkommende, og du sutrer. 16
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #6 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): broren til mamma vant 16,5 mill i lotto, jeg og mine to søsken fikk 20.000 hver. foreldrene mine og alle rundt synes dette var helt vanvittig snilt, men jeg synes faktisk at det var litt gjerrig.. mamma fikk ingenting. Hans egen søster. Han har altså delt 0,1 % av gevinsten med andre i familien enn sine egne barn og kone. Hadde jeg selv vunnet så mye i ren flaks, hadde jeg delt med søsknene mine. Jeg unner dem lykken jeg, men synes faktisk at det var litt knipent : p vi sees ganske ofte i denne familien og slekta, så vi er ikke fjerne for hverandre. Blir litt irritert over at mamma som synes dette var helt sinnsykt snilt gjort å gi oss 20k, men jeg synes faktisk at det skulle bare mangle.. Anonymkode: 660ce...377 Herlighet, så utakknemlig og kravstor du er! 🤦♀️ De aller færreste ville ha gitt noe til nieser og nevøer dersom de vant i Lotto. Har aldri vunnet selv, men min manns bestemor vant hovedgevinsten i Lotto. Min mann fikk ingen ting, men det hadde vi ikke forventet heller 🤷♀️ Anonymkode: 05dd0...0c4 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Min mormor vant 2,5 mill for mange år siden. Så nå trenger ingen andre i familien bruke penger på tipping -hun har brukt opp flaksen for resten av familien for evig tid😅 Anonymkode: 22004...0ff 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #8 Skrevet 29. desember 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: broren til mamma vant 16,5 mill i lotto, jeg og mine to søsken fikk 20.000 hver. foreldrene mine og alle rundt synes dette var helt vanvittig snilt, men jeg synes faktisk at det var litt gjerrig.. mamma fikk ingenting. Hans egen søster. Han har altså delt 0,1 % av gevinsten med andre i familien enn sine egne barn og kone. Hadde jeg selv vunnet så mye i ren flaks, hadde jeg delt med søsknene mine. Jeg unner dem lykken jeg, men synes faktisk at det var litt knipent : p vi sees ganske ofte i denne familien og slekta, så vi er ikke fjerne for hverandre. Blir litt irritert over at mamma som synes dette var helt sinnsykt snilt gjort å gi oss 20k, men jeg synes faktisk at det skulle bare mangle.. Anonymkode: 660ce...377 Gjerrig faktisk... Jeg skulle vunnet flere hundre millioner før jeg hadde begynt å delt ut til nieser og nevøer. Da er det ikke lenge før både fir- og femmenninger kommer rekende med lua i hånda. Nær familie kan jeg selvfølgelig forstå. Anonymkode: 3050e...de0 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 Har ei venninne som vant 1,2 mill til sammen på to forskjellige flaxlodd innenfor samme uke haha... Altså det er ikke akkurat sånn at det velter livet, det er 1,1 mill mindre i lån og en fin ferie liksom. Anonymkode: c8016...426 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #10 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): broren til mamma vant 16,5 mill i lotto, jeg og mine to søsken fikk 20.000 hver. foreldrene mine og alle rundt synes dette var helt vanvittig snilt, men jeg synes faktisk at det var litt gjerrig.. mamma fikk ingenting. Hans egen søster. Han har altså delt 0,1 % av gevinsten med andre i familien enn sine egne barn og kone. Hadde jeg selv vunnet så mye i ren flaks, hadde jeg delt med søsknene mine. Jeg unner dem lykken jeg, men synes faktisk at det var litt knipent : p vi sees ganske ofte i denne familien og slekta, så vi er ikke fjerne for hverandre. Blir litt irritert over at mamma som synes dette var helt sinnsykt snilt gjort å gi oss 20k, men jeg synes faktisk at det skulle bare mangle.. Anonymkode: 660ce...377 Rart å ikke gi en mill til sin(eneste?) søster kanskje? Forutsatt at hun ikke allerede satt godt i det? Hadde jeg vunnet hadde jeg gitt mine søstre 500 000 hver, mamma og pappa har mer enn nok, resten hadde gått til meg selv(dvs mine barn) Anonymkode: 438f2...8be 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #11 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): broren til mamma vant 16,5 mill i lotto, jeg og mine to søsken fikk 20.000 hver. foreldrene mine og alle rundt synes dette var helt vanvittig snilt, men jeg synes faktisk at det var litt gjerrig.. mamma fikk ingenting. Hans egen søster. Han har altså delt 0,1 % av gevinsten med andre i familien enn sine egne barn og kone. Hadde jeg selv vunnet så mye i ren flaks, hadde jeg delt med søsknene mine. Jeg unner dem lykken jeg, men synes faktisk at det var litt knipent : p vi sees ganske ofte i denne familien og slekta, så vi er ikke fjerne for hverandre. Blir litt irritert over at mamma som synes dette var helt sinnsykt snilt gjort å gi oss 20k, men jeg synes faktisk at det skulle bare mangle.. Anonymkode: 660ce...377 Nå er faktisk ikke 16,5 mill så voldsomt mye. Hvis han har et par barn også så bør jo førsteprioritet være å f.eks hjelpe dem inn på boligmarkedet. Bor de attpåtil i Oslo, så ryker det fort 10 mill bare på det. Om de også har gjeld er det rimelig å tenke seg at han også vil kvitte seg med den. Hele regnestykke er veldig avhengig av hvor godt han satt i det fra før, og hvor etablerte hans barn også er. Når det er sagt hadde jeg garantert gitt en mill eller to til min bror. Og da med et forbehold at det skal dryppe godt på mine nevøer også. Anonymkode: 1ed9a...953
kokkos Skrevet 29. desember 2021 #12 Skrevet 29. desember 2021 (endret) Hadde jeg vunnet sånne summer hadde jeg helt klart delt med nevøer og nieser, i tillegg til egne barn, selvsagt, og søsken. Men vi har et nært forhold. Kan skjønne at det kanskje ikke er naturlig for alle. Edit: kanskje ikke en mill til hver av dem (av 16 mill totalt), men helt klart mer enn 20k. Endret 29. desember 2021 av kokkos
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #13 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Rart å ikke gi en mill til sin(eneste?) søster kanskje? Forutsatt at hun ikke allerede satt godt i det? Hadde jeg vunnet hadde jeg gitt mine søstre 500 000 hver, mamma og pappa har mer enn nok, resten hadde gått til meg selv(dvs mine barn) Anonymkode: 438f2...8be Det er veldig lett å gi bort imaginære penger Anonymkode: 2c958...28a 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #14 Skrevet 29. desember 2021 Kjenner noen som vant mer enn 60 millioner. Anonymkode: 7911d...f7e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #15 Skrevet 30. desember 2021 Har en i øvrig familie som vant 1 million på millionflax. Vedkommende spilte ekstremt mye og kjøpte mange lodd i uken, i tillegg til andre typer tippespill. Pengene ble svidd av på tull og fjas (vedkommende eier ikke engang bolig) i løpet av i overkant av et år. Denne personen spiller nå mer enn noensinne fordi h*n har sett det er mulig å vinne en stor sum, og er på vei mot gjeldsordning. Så kan ikke si at den gevinsten ga noe særlig lykke i det lengre løp… Anonymkode: ef1d7...c58 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå