Gå til innhold

Hva ville dere gjort i denne situasjonen angående barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk fra han da jeg var gravid. Han var utro under svangerskapet. Har åpnet hus og hjem etter at datteren var født. Har tålt enormt mye fra han og det tærer på psykisk. Datteren min er 5 måneder og bor fast hos meg. Sist finner jeg ut at barnefar går rundt å tar bilder av litt rot her hjemme, sikkert for å sverte meg enda mer enn han gjør. Det er ikke første gang han gjør. Rett etter fødsel var det rotete på benken og jeg hadde enormt vondt etter jeg hadde sydd, også går han rundt å tar bilder av det. Kjenner det tærer på! Jeg er alene hele tiden og rekker dessverre ikke over alt. Slik er det jo bare- barnet først. Føler han ikke eier respekt over meg og lever som en greve her. Barnet er for lite til å være mer far hjem også. Dessuten er barnefar ustabil med tanke på at han drar inn veldig mange i livet sitt når det kommer til damer. Hva gjør jeg her? Jeg merker det veldig psykisk. 

Anonymkode: 7f76e...ea3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slutter å slippe ham inn i hjemmet ditt og sørger for at samværet finner sted hos ham eller ute.

Anonymkode: 565b7...000

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du slutter å slippe ham inn i hjemmet ditt og sørger for at samværet finner sted hos ham eller ute.

Anonymkode: 565b7...000

Barnefar bor 3 timer fra, så det sier seg selv at samværet ikke kan skje hos han. 

Anonymkode: 7f76e...ea3

Skrevet

Kontakt familievern kontoret og be om veiledning. 

Anonymkode: b0106...deb

• Liker 9
Skrevet

Siden han ikke kan oppføre seg hjemme hos deg, så får du bare si at dere må møtes en annen plass. På en kafe eller noe slikt. Hadde aldri sluppet han inn hos meg så lenge han har onde hensikt 

• Liker 5
Skrevet

Du får i det minste sette krav om at mobil og kamera legges igjen i ganga om han skal innenfor dørstokken din igjen. 

Anonymkode: ca799...413

Skrevet

Uff da 😕 skulle ønske jeg kunne hjulpet med og få denne drittsekken av skuldrene dine

Har ikke gode råd ellers altså 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...