AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Jeg gikk fra han da jeg var gravid. Han var utro under svangerskapet. Har åpnet hus og hjem etter at datteren var født. Har tålt enormt mye fra han og det tærer på psykisk. Datteren min er 5 måneder og bor fast hos meg. Sist finner jeg ut at barnefar går rundt å tar bilder av litt rot her hjemme, sikkert for å sverte meg enda mer enn han gjør. Det er ikke første gang han gjør. Rett etter fødsel var det rotete på benken og jeg hadde enormt vondt etter jeg hadde sydd, også går han rundt å tar bilder av det. Kjenner det tærer på! Jeg er alene hele tiden og rekker dessverre ikke over alt. Slik er det jo bare- barnet først. Føler han ikke eier respekt over meg og lever som en greve her. Barnet er for lite til å være mer far hjem også. Dessuten er barnefar ustabil med tanke på at han drar inn veldig mange i livet sitt når det kommer til damer. Hva gjør jeg her? Jeg merker det veldig psykisk. Anonymkode: 7f76e...ea3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Du slutter å slippe ham inn i hjemmet ditt og sørger for at samværet finner sted hos ham eller ute. Anonymkode: 565b7...000 13
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du slutter å slippe ham inn i hjemmet ditt og sørger for at samværet finner sted hos ham eller ute. Anonymkode: 565b7...000 Barnefar bor 3 timer fra, så det sier seg selv at samværet ikke kan skje hos han. Anonymkode: 7f76e...ea3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Kontakt familievern kontoret og be om veiledning. Anonymkode: b0106...deb 9
Hmmmmmm Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Siden han ikke kan oppføre seg hjemme hos deg, så får du bare si at dere må møtes en annen plass. På en kafe eller noe slikt. Hadde aldri sluppet han inn hos meg så lenge han har onde hensikt 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Du får i det minste sette krav om at mobil og kamera legges igjen i ganga om han skal innenfor dørstokken din igjen. Anonymkode: ca799...413
Gjest Mikhail Skrevet 29. desember 2021 #7 Skrevet 29. desember 2021 Uff da 😕 skulle ønske jeg kunne hjulpet med og få denne drittsekken av skuldrene dine Har ikke gode råd ellers altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå