Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 24 selv, og lurer bare på hvor ofte dere andre gravide har sex. 
Har fortsatt lyst like ofte, men jeg merker at magen begynner å bli litt i veien her, og det legger litt demper for min del. 😊

Anonymkode: 4bfe2...597

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme uka, magen er målt på snittet, den et ikke i veien enda, men jeg sliter med kvalme så det blir alikevel ikke så ofte:/

Anonymkode: da120...718

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er i uke 24 selv, og lurer bare på hvor ofte dere andre gravide har sex. 
Har fortsatt lyst like ofte, men jeg merker at magen begynner å bli litt i veien her, og det legger litt demper for min del. 😊

Anonymkode: 4bfe2...597

Er veldig individuelt.

Vi hadde ikke sex i det hele tatt under noen av svangerskapene våre.

Skrevet

0

Anonymkode: ecf00...bc5

Skrevet

Med første og siste gjerne flere ganger om dagen. Med midterste 0 etter ca 3mnd. 

Anonymkode: f40b9...a00

Skrevet

Kanskje litt mindre enn normalt, og ikke noe de siste månedene da det bare gjorde vondt for meg. Men så lenge du har lyst og det ikke er vondt er det ikke noe galt i det.

Anonymkode: cdcb2...666

Skrevet

1-2 ganger i uka :) 34 uker på vei 

Anonymkode: 95ce8...9e5

Skrevet

2-3 ganger i uka. Den reduserte hyppigheten i hvor ofte vi har sex skyldes hovedsakelig andre forhold enn graviditeten, da vi har hatt mye stress med jobb og alvorlig sykdom i familien osv. denne høsten. 

Anonymkode: eaa4b...673

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

2-3 ganger i uka. Den reduserte hyppigheten i hvor ofte vi har sex skyldes hovedsakelig andre forhold enn graviditeten, da vi har hatt mye stress med jobb og alvorlig sykdom i familien osv. denne høsten. 

30 uker på vei.

Skrevet

Er også i uke 24. Vi har opplevd at sexlivet vårt hatt blitt bedre i graviditeten. Spesielt etter kvalmen avtok. Vi har sex flere fanger i uken. 

Anonymkode: 3b6a2...d96

Skrevet

uke 23 her, ingen ganger denne graviditeten. Men hadde ikke så mye sex for den tid heller.

Anonymkode: ccd3a...02c

Skrevet

Uke 28. gjennomsnittlig 1 gang i uka, men må endre stillinger nå da magen kommer i veien 😅

Anonymkode: 91dcf...40e

Skrevet

Er i uke 22. Kvalm i første trimester, så da ble det ingen sex fra uke 5. I andre trimester har vi hatt sex to ganger. Penetrering er enten vondt eller ikke godt. Merker at jeg er mer blodfylt og hoven i skjeden, samt tørre slimhinner. 

Tror ikke det blir særlig mye mer penetreering nei. Men oralsex/håndsex og leketøy blir det nok.

Anonymkode: b18d7...715

Skrevet

Foreløpig ingenting men er bare i uke 7, mistet i uke 8 sist og er redd… har veldig lyst men vi venter til vi føler oss tryggere ❤️

Anonymkode: 083f8...bf0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Foreløpig ingenting men er bare i uke 7, mistet i uke 8 sist og er redd… har veldig lyst men vi venter til vi føler oss tryggere ❤️

Anonymkode: 083f8...bf0

:klem:

Anonymkode: 1ba7b...b36

Skrevet

Veldig sjeldent her. Er i uke 18. Svært liten sexlyst. Var dårlig de første ukene av svangerskapet så det satt selvsagt en stopper. Nå føler jeg meg tipp topp, men sexlysten er dessverre forsvunnet. Så håper det kommer seg. 

Anonymkode: 2e553...50e

Skrevet

Frem til uke 28 var det som normalt. Men sluttet rundt uke 30-32 da bevegende mage ble litt vel distraherende for oss begge 😂

Anonymkode: 6ab34...223

Skrevet

Er bare i uke 12, men bare 1 gang etter jeg ble gravid. Pga kvalme/oppkast og manglende lyst

Anonymkode: d63d6...c27

Skrevet

Forrige svangerskap hadde vi sex som før fram til midten av tredje trimester, da ble det ubehagelig med magen. Da ble det mindre, tok igjen med litt egenpleie i dusjen mot slutten 😇 

Denne gangen har vi hatt sex 3 eller 3 ganger. Jeg er i uke 36 nå :skratte: Kan vel mildt sagt si at formen er mindre god denne gangen, magen ble tidligere i veien og vi er dødsslitne når kvelden kommer med en 3åring å underholde på dagtid. Men jeg har store planer om å direkte planlegge inn økter nå de siste ukene, i tillegg til egenpleie, i håp om at det bidrar til fødselsstart. Så sabla lei av hele denne graviditeten 🤪

Anonymkode: be19d...fe7

Skrevet

Sex i svangerskapet? That's a hard no from me 🙈

Anonymkode: 5df20...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...