Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #1 Skrevet 11. oktober 2002 kjempeherlig serie! selv typen min syns den er morsom pga alt det morroe sexpratet :D vel er det noen her som faktisk har prøvd en Cosmopolitan, jentenes yndlingsdrink? er den god? har du oppskriften??
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. oktober 2002 #2 Skrevet 13. oktober 2002 Cosmopolitan er kjempegodt. Drinken består av tranebærjuice, lime og vodka, litt vann og is også for blir den for sterk blir den besk i smaken. Gimsøy har en veldig god Cosmopolitan miks, prøv den og bruk nøytral vodka og selvfølgelig det riktige trekant-glasset :-) Milla
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2002 #3 Skrevet 13. oktober 2002 Her hvor det finnes så mange fans av denne serien (ja, jeg ser den også når det passer sånn) og MadTV fans - så dere MadTVs parodi på denne? "Slots and the city"? Michael MacDonald som Carrie - helt ubetalelig... (det var en digresjon)
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #4 Skrevet 13. oktober 2002 ja de glassene de bruker er kjempestilige! :D skal prøve den gimsøy mixen ja og da trenger jeg bare vodka? perfekt! :D kanskje vi kan laste ned slots and the city fra kazaa? skal prøve!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. oktober 2002 #5 Skrevet 14. oktober 2002 Jeg er kjempefan av MadTv og glder meg stort over at NRK2 har begynt å sende den daglig (mandag-torsdag kl. 18:45 for de som lurer). Har ikke sett noe som heter Slots (sikker på at det ikke er "Sluts" Tusenfryd) and the City. Milla
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2002 #6 Skrevet 14. oktober 2002 Har ikke sett noe som heter Slots (sikker på at det ikke er "Sluts" Tusenfryd) and the City. Milla Neida, selvsagt er jeg ikke det - det var sikkert Sluts - og jeg har jo nettopp lært meg at det heter "and the city og ikke "in the city" - så jeg vedder ikke krøllene mine på noe som helst!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. oktober 2002 #7 Skrevet 15. oktober 2002 Har undersøkt litt og sketsjen fra MadTv het "Sluts and the City". Milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå