Gå til innhold

sex and the city igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

kjempeherlig serie! selv typen min syns den er morsom pga alt det morroe sexpratet :D

vel er det noen her som faktisk har prøvd en Cosmopolitan, jentenes yndlingsdrink? er den god? har du oppskriften??

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Cosmopolitan er kjempegodt. Drinken består av tranebærjuice, lime og vodka, litt vann og is også for blir den for sterk blir den besk i smaken.

Gimsøy har en veldig god Cosmopolitan miks, prøv den og bruk nøytral vodka og selvfølgelig det riktige trekant-glasset :-)

Milla

Skrevet

Her hvor det finnes så mange fans av denne serien (ja, jeg ser den også når det passer sånn) og MadTV fans - så dere MadTVs parodi på denne?

"Slots and the city"? Michael MacDonald som Carrie - helt ubetalelig...

(det var en digresjon)

Gjest Anonymous
Skrevet

ja de glassene de bruker er kjempestilige! :D

skal prøve den gimsøy mixen ja :) og da trenger jeg bare vodka? perfekt! :D

kanskje vi kan laste ned slots and the city fra kazaa? skal prøve! :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er kjempefan av MadTv og glder meg stort over at NRK2 har begynt å sende den daglig (mandag-torsdag kl. 18:45 for de som lurer).

Har ikke sett noe som heter Slots (sikker på at det ikke er "Sluts" Tusenfryd) and the City.

Milla

Skrevet
Har ikke sett noe som heter Slots (sikker på at det ikke er "Sluts" Tusenfryd) and the City.

Milla

Neida, selvsagt er jeg ikke det - det var sikkert Sluts - og jeg har jo nettopp lært meg at det heter "and the city og ikke "in the city" - så jeg vedder ikke krøllene mine på noe som helst!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Har undersøkt litt og sketsjen fra MadTv het "Sluts and the City".

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...