Gå til innhold

Jeg er vel bitter og barnløs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste som har to barn, som ligner veldig på han og eksen. I tillegg har de et godt forhold. Jeg har ingen barn, har alltid drømt om det og en familie. Nå er jeg 39, og kjæresten er ferdig med barn. Jeg er blitt bitter, og vil helst ha folk rundt meg uten barn, for å føle at noen er lik meg. Men ALLE har jo barn. Blir påmint det hver gang barna til kjæresten er der og, nesten så jeg vil ende forholdet. Hvor er alle uten barn?? 

Anonymkode: 3c5aa...0cb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekker opp hånden
Jeg er barnløs, men mannen har barn. Forskjellen på oss er vel at jeg elsker å være uten unger. 

• Liker 1
Skrevet

Forstår deg godt, hadde følt det samme om jeg var i din situasjon. Du har fortsatt en mulighet til å få det, men da må du gå or det nå. Syns det er egoistisk av partneren din å ikke gi deg dette og fortsatt holde på deg, i hvert fall vist han vet hvor mye du ønsker dette og når han selv har vært så heldig å oppleve dette. Hadde det vært meg, hadde jeg sagt at om han ikke ville gi meg barn ville jeg gått fra han og funnet noen som unnet meg denne lykken. Eventuelt ville jeg dratt til Danmark og blitt gravid der mens jeg fortsatt hadde muligheten. Ville tenkt meg om vist jeg var deg, for tiden renner ut, og denne bitterheten blir nok ikke bedre med årene, spesielt ikke når mulighet er helt borte. 

Anonymkode: 3fe98...fe5

• Liker 10
Skrevet

Vi barnløse er over alt, men vi går jo ikke rundt med merkelapp liksom.

Anonymkode: e705c...80b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forstår deg godt, hadde følt det samme om jeg var i din situasjon. Du har fortsatt en mulighet til å få det, men da må du gå or det nå. Syns det er egoistisk av partneren din å ikke gi deg dette og fortsatt holde på deg, i hvert fall vist han vet hvor mye du ønsker dette og når han selv har vært så heldig å oppleve dette. Hadde det vært meg, hadde jeg sagt at om han ikke ville gi meg barn ville jeg gått fra han og funnet noen som unnet meg denne lykken. Eventuelt ville jeg dratt til Danmark og blitt gravid der mens jeg fortsatt hadde muligheten. Ville tenkt meg om vist jeg var deg, for tiden renner ut, og denne bitterheten blir nok ikke bedre med årene, spesielt ikke når mulighet er helt borte. 

Anonymkode: 3fe98...fe5

Egoistisk av han? Han tvinger jo ikke TS til å bli i forholdet selv, hun står ritt frem til å gå fra ham og få barn alene. Ærlig talt. Det er uetisk av TS å stå i det, når hun åpenbart er bitter og det vil gå ut over partneren og potensielt barna hans på sikt. 

Anonymkode: 6ef7f...605

• Liker 14
Skrevet

Har du vært sammen med han lenge, hvor han har vært ærlig om at han ikke ønsker flere barn? Eller har det kommet plutselig? 

Anonymkode: ade30...610

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Vi barnløse er over alt, men vi går jo ikke rundt med merkelapp liksom.

Anonymkode: e705c...80b

Skulle nesten ønske d😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har du vært sammen med han lenge, hvor han har vært ærlig om at han ikke ønsker flere barn? Eller har det kommet plutselig? 

Anonymkode: ade30...610

Det kom frem etter noen mnd, og jeg har selv valgt å bli. Men noen ganger blir jeg usikker på om det er riktig.

• Liker 3
Skrevet

Her har du to valg. 

1. Akseptere fullt ut at du forblir barnløs, og finner lykken i det du er i. 

2. Gjøre det slutt og få barn på egenhånd, evt finne en mann som vil ha barn med deg rimelig kjapt. 

Anonymkode: 12d32...e5e

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det kom frem etter noen mnd, og jeg har selv valgt å bli. Men noen ganger blir jeg usikker på om det er riktig.

Som anonym over skriver har du to valg. 

• Liker 2
Skrevet

Løpet er jo ikke kjørt om du virkelig ønsker deg barn. 

En venninne av meg traff ikke mannen i sitt liv før hun hun var 40. Ved hjelp ble hun gravid når hun var 41 og 43. Ingenting er umulig i våre dager men du må jo ta et valg. 

• Liker 4
Skrevet

Du valgte selv å bli, selvom han sa at han ikke ville ha flere barn - hvorfor lyttet du ikke til hva han sa?

Du er bitter pga dine egne valg? 

Anonymkode: 92686...33a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du valgte selv å bli, selvom han sa at han ikke ville ha flere barn - hvorfor lyttet du ikke til hva han sa?

Du er bitter pga dine egne valg? 

Anonymkode: 92686...33a

Ja jeg er jo egentlig det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Som anonym over skriver har du to valg. 

Ja jeg vet det, og det er vanskelig.

Skrevet

Velg barn! Barna har du resten av livet, menn kan komme og gå. 

Kjærligheten du vil føle til et barn kan ikke sammenlignes..

Anonymkode: 1f2cd...749

• Liker 7
Skrevet

Hvis barn er ditt høyeste ønsket så go for IT

planlegg, undersøk og muligheter for å gjennomføre på alle mulige måter, se på nettverket ditt ellers..trygt og godt for ev barn?

Anonymkode: 91284...5f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja jeg vet det, og det er vanskelig.

Jeg støtter dette, du har to valg. Det viktiste jeg tror jeg er at du tenker grundig gjennom det, undersøker det du evt trenger å undersøke, og tar et bevisst valg sånn at du kan stå for den livsituasjonen du er i. Hvis du ikke klarer å akseptere den, tror jeg det blir vanskelig for deg. prøv alt du kan for å ikke bli bitter, da ødelegger du for deg selv tror jeg ❤️

ps. Som singel kvinne trenger man ikke lenger dra til Danmark for å få barn på egenhånd, du kan få hjelp i Norge hvis du finner ut at du ønsker det. Men da bør du nok bestemme deg ganske raskt❤️🙂

Anonymkode: 8e9c9...6a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er barnløs. Kona har 4 barn, jeg er veldig glad for at jeg har greid å stå imot presset å ikke få barn med henne. Vær glad du slipper barn.

Anonymkode: d39da...8c2

Skrevet

Om forholdet ryker om 5 år, vil du angre på at du ikke gikk, fant noen andre eller fikk barn alene mens du kunne? 

Jeg tror du har svaret ditt der. 

Vil du ha barn i livet ditt, må du handle nå. 

Anonymkode: e7036...2c3

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

ps. Som singel kvinne trenger man ikke lenger dra til Danmark for å få barn på egenhånd, du kan få hjelp i Norge hvis du finner ut at du ønsker det. Men da bør du nok bestemme deg ganske raskt❤️🙂

Hun er for gammel for hjelp fra deg offentlige nå, men det private kan være et alternativ. Men tiden tikker.. Ivf tar tid! 

Anonymkode: 40f73...64f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...