AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Del Skrevet 28. desember 2021 Hei! Min mann og jeg snakker om å prøve å få en ny baby. Vår datter er i januar 1 år. Vi ønsker to tette. Det har vært et tøft år for oss da datteren vår ikke sover, og er våken hver andre time gjennom natten. I tillegg har far vært litt fraværende de første 6 mnd, men mye på banen nå. Vi er begge 32 år, men dessverre har jeg pcos som gjør ting potensielt litt vanskelig. Burde vi begynne å prøve på nummer to? Jeg er i tvil, mannen vil gjerne. Er redd for å ikke gi datteren min all den oppmerksomheten hun fortjener, at hun ikke får ha meg og far alene en liten stund til. I tillegg er det korona også da som gjør ting skummelt.. takk for i spill, hilsen tvilende mamma Anonymkode: 49d81...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #2 Del Skrevet 29. desember 2021 Skjønner tankene. Men du vil jo gå gravid i 9 mnd, så barnet kommer til å ha vokst masse innen baby kommer hvis du skulle bli gravid nå med en gang. Mange jeg kjenner som har 2 år mellom sine og er fornøyd med det mellomrommet. Tror uansett aldersforskjell så er det noe man føler på når man får barn igjen. Jeg har et barn som vil være 2 år og 8 mnd når ny baby kommer, og jeg er også veldig spent og tenker mest på hvordan det blir for barnet jeg allerede har å skulle dele oppmerksomhet. Anonymkode: fed09...195 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå