AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Til dere som har en del seksuell erfaring, både BDSM og ikke-BDSM. Når noen snakker om seksuell lek, og å "leke," hva kan det innebære? Er det sex som samleie, oralsex? Hva hører innunder "lek"? Hvilke aktiviteter? Hva kan en erotisk, fin kveld med seksuell lek inneholde? Trenger ikke detaljer og beskrivelser, men tips til hvilke aktiviteter som er vanlig å inkludere i seksuell lek når man skal ha en session eller fin kveld med kjæresten? Anonymkode: 3aac6...9e5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til dere som har en del seksuell erfaring, både BDSM og ikke-BDSM. Når noen snakker om seksuell lek, og å "leke," hva kan det innebære? Er det sex som samleie, oralsex? Hva hører innunder "lek"? Hvilke aktiviteter? Hva kan en erotisk, fin kveld med seksuell lek inneholde? Trenger ikke detaljer og beskrivelser, men tips til hvilke aktiviteter som er vanlig å inkludere i seksuell lek når man skal ha en session eller fin kveld med kjæresten? Anonymkode: 3aac6...9e5 Hva med hale på grisen? Du er grisen og halen er.. ja Anonymkode: e816d...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Seksuell lek er ikke samleie, men det meste aent kanskje? Litt enklere lek kan jo feks være at damen går med skjørt men uten undertøy en hel dag og passer på at han vet det, å ta ham diskret i skrittet i butikken eller i bilen, å gå i gjennomsiktige klær uten bh under, bruk av lett bondage og lett spanlinh og det å tease hverandre med slikking/ berøring på alle andre steder enn kjønnet over lang tid og hele tiden nærme seg mer og mer senter for oppmekrisomhey, for henne å kle seg i sexy undertøy legge seg på sengen og løfte undertøyet til siden uten at han får røre. I denne leken kan hun ha mer styring og forføre ham Her er noen litt mer avanserte tips- men ikke helt under heavy BDSM- (i denne leken er det han som har styringen men jeg er den som har introdusert alle disse tingene og ønsker at han ber meg gjøre dem. vi gjør ikke alt av dette på en gang altså): at han ber meg kle av meg/løfte blusen el. (ikke for å ta på meg/ha sex, men bare fordi han kan feks under frokosten) jeg må dra opp skjørtet uten undertøy på (helst på vei ut døren, i bilen osv), han ber meg gå på butikken uten undertøy under klærne og jeg må bevise at jeg er truseløs med et bilde fra en vågal plass og sende ham, at jeg må ha på meg gjennomsiktige klær (også på butikk, kino men jeg har alltid jakke over men han får åpne jakka når det ikke ses av andre), han ber meg om å gjøre ting og vise meg frem for ham når han ønsker, at jeg må ligge naken på bordet forran ham mens han spiser eller mens vi spiller et spill, at jeg må gå i utfordrende undertøy/naken til kjøkkenet og hente vin til ham/ta oppvasken, at jeg sitter naken på kne foran ham og gir ham lang blowjobb, at han bruker diverse leketøy på meg, teaser meg og lar meg vente leeenge på å få noe, at han binder meg fast, spanker meg, og så- alt annet man kan tenke seg i sengen i form av leketøy, slikking, biting, spanking, over alt helt til jeg bønnfaller ham om å ta meg hardt og få lov å komme Anonymkode: 9df17...db6 2
SlemUlv Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Lek for oss, er alt som kan ses på som sex, eller teasing til sex. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Alle menn som snakker om seksuell lek har ment å kvele, spanke og spytte på meg mens de er egoistiske og bare tenker på seg selv så det er rødt flagg for meg med menn som sier de er ute etter seksuell lek. Selv definerer jeg f eks offentlig sex, fjernstyrt vibrator, bilsex, rollespill, intim massasje, kortspill, klespoker, isbit bruk, leketøy bruk osv med seksuell lek Anonymkode: 99d04...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå