Gå til innhold

Mistenker at kjæresten min er homofil ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har nå plutselig begynt å henge mye med en kollega fra jobben. Han forteller som om de er en gjeng- men så viser det seg at det er kun de to..

type biltur, juletur til Øst-Europeisk by, og nå skal de til karibien.. typiske ting man gjør m kjæresten sin.. 

jeg har tidligere hatt litt samme magefølelse ifht legning.. sånn uten konkrete eksempler.. 

Usikker på om jeg skal spørre han rett ut - eller bare la det ligge...

Anonymkode: b9ad7...b82

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har nå plutselig begynt å henge mye med en kollega fra jobben. Han forteller som om de er en gjeng- men så viser det seg at det er kun de to..

type biltur, juletur til Øst-Europeisk by, og nå skal de til karibien.. typiske ting man gjør m kjæresten sin.. 

jeg har tidligere hatt litt samme magefølelse ifht legning.. sånn uten konkrete eksempler.. 

Merkelig opplegg, jeg hadde spurt rett ut

Anonymkode: 20004...b4a

• Liker 30
Skrevet

Mistenker at " kjæresten min" er homo...?.Du spør ham!

Skrevet

Fordi han gjør kule ting med en kompis?  Kunne lett gjort det der med en av gutta uten at det betyr at jeg vil putte pilken min i han. Ikke noe å stresse over

Anonymkode: 33446...13c

• Liker 17
Skrevet

Jeg tenker ikke at han er homofil fordi han vil gjøre ting sammen med kompisen sin, selv om det er mye tid og reiser til Karibien. Forstår at du kan oppleve det sårende da, om dere ikke finner på så mye sammen og du ikke finner på lignende ting sammen med venner.. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er noe å lure på!🙃

Skrevet

Du spør selvfølgelig. 

Hvorfor drar han på eksklusiv tur med kollega, og ikke deg? Hvordan er sexen dere imellom da? 

• Liker 27
Skrevet

Det er naturlig å spørre hvorfor han heller vil på turer med kollegaen enn med deg.

• Liker 15
Skrevet

Er gan ellers fiksert på «homofile» temaer? Analsex, etc?

Anonymkode: fa7c3...354

• Liker 3
Gjest Huldretusse
Skrevet

Hvis du lurer, så spør du. Men er alt som før ellers mellom dere? 

Skrevet

Han kommer jo til å svare «nei» uansett. Det hjelper sånn sett ikke å spørre.

Anonymkode: 304aa...b83

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi han gjør kule ting med en kompis?  Kunne lett gjort det der med en av gutta uten at det betyr at jeg vil putte pilken min i han. Ikke noe å stresse over

Anonymkode: 33446...13c

Om det var «kule ting» som scootertur over Svalbard , kite tur, eller fylletur over grensen, men tur til julemarked i Europa ???

• Liker 13
Skrevet
Rosatoast skrev (5 minutter siden):

Du spør selvfølgelig. 

Hvorfor drar han på eksklusiv tur med kollega, og ikke deg? Hvordan er sexen dere imellom da? 

Han foretrekker doggystyle. - ikke anal da;)

Skrevet

Det er jo ikke akkurat lett å spørre om dette da! 

"Du, det er en ting jeg vil ta opp. Er du homofil?" 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er gan ellers fiksert på «homofile» temaer? Analsex, etc?

Anonymkode: fa7c3...354

Hva menes med homofile tema , utover analsex? 

• Liker 3
Skrevet

Syns jo reisemålene er litt spesielle for to heterofile menn da. Det må jeg si. 

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Azza... Det er jo alltid lurt å spørre om ting man lurer på, men spørre om typen er "homo" blir vel litt små-rart, eller? :fnise:

I "verste fall" er han vel kanskje på "vift" og sjekker opp damer, men det mest naturlige er jo bare at han har funnet en kompis han har det trivelig med, og synes det er artig å finne på ting med :opplyser:

Skrevet

I verste fall er han vel bifil eller? Siden han er kjæreste med deg? 

• Liker 4
Skrevet
Beeblebrox skrev (2 minutter siden):

Azza... Det er jo alltid lurt å spørre om ting man lurer på, men spørre om typen er "homo" blir vel litt små-rart, eller? :fnise:

I "verste fall" er han vel kanskje på "vift" og sjekker opp damer, men det mest naturlige er jo bare at han har funnet en kompis han har det trivelig med, og synes det er artig å finne på ting med :opplyser:

To menn på roadtrip? Da tror jeg de hadde foretrukket mc.

Bare det... 

• Liker 1
Skrevet
Polyester skrev (Akkurat nå):

I verste fall er han vel bifil eller? Siden han er kjæreste med deg? 

Tja,. Jeg føler den «tenningen» man har på motsatt kjønn ikke er helt hos han.. så føler mer homofil som ikke er kommet ut av skapet..

SoWhat? skrev (1 minutt siden):

To menn på roadtrip? Da tror jeg de hadde foretrukket mc.

Bare det... 

ja- ikke sant .. særlig når han har en splitter ny Sykkel i garasjen og andre kompiser som til stadighet er på MC turer..

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...