Gå til innhold

Noen som er uføre som har fint hus og fin bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer 

Anonymkode: 626db...4ba

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.  Fint hus og ny bil.  +penger på konto så en kan reise .

Anonymkode: bfa09...e9a

• Liker 3
Skrevet

Fint hus har jeg, men bilen er ikke så fin. Har oppsparte midler og føler jeg har god råd.

Anonymkode: 2aeec...f5c

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja.  Fint hus og ny bil.  +penger på konto så en kan reise .

Hvordan lar det seg gjøre? Veldig nysgjerrig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel ikke så merkelig. Vedkommende kan ha en ektefelle med god jobb, eller var rik før h*n ble ufør.

• Liker 13
Skrevet

Pappa er ufør, har flott hus, flott bil, bobil og hytte. Han ble ufør godt voksen og hadde veldig god inntekt før han ble syk. Nå har han maks uføretrygd pluss utbetaling fra forsikring. Det finnes nok rimelig mange uføre som har det som pappa.

Anonymkode: 503f6...a82

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har hatt en god betalt jobb før jeg ble trygdet. Tjent penger på fond og aksjer. Hadde god forsikring.

• Liker 8
Skrevet

Nytt arkitekt tegnet hus, ny bil, hytte....så ja 

Anonymkode: 7266e...5c9

• Liker 4
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke så merkelig. Vedkommende kan ha en ektefelle med god jobb, eller var rik før h*n ble ufør.

En kan da vel være rik etter man har blitt uføre og.

• Liker 1
Skrevet

Min mor er ufør. Hun eier bolig til mangfoldige millioner, uten gjeld. Hun fikk forskudd på arv av sine foreldre da hun var ung og kjøpte boligen den gang til 100 000 kr. Bilen har hun akkurat kvittet seg med. Den var et gammelt vrak. Ellers er hun svært økonomisk og sparer alt hun kan hver måned siden hun omtrent ikke har boutgifter. 

Min far er også ufør, faktisk 😂 han har fin og stor leilighet som han eier. Han har ganske høy uføresats siden han tjente svært godt før han ble ufør. Bil har han ikke. 

Anonymkode: eff66...c47

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg har det helt ok økonomisk som ufør. Tjente godt før, hadde bra forsikring og har ektefelle som tjener godt.

Anonymkode: bee98...9ae

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenker du at alle uføre er veldig unge, uetablerte, og aldri har jobbet?
Jeg har en venninne som er ufør, hun er 50 år, og ble ufør for 5-6 år siden. Før den tid, hadde hun og mannen allerede to hus (et til utleie), hytte, to biler, båt, og meget romslig økonomi. Det er mange i den kategorien som er uføre.

Anonymkode: a4033...ea6

• Liker 7
Skrevet

Min venninne har fin enebolig og bil. Hun var advokat, og jobbet jo i flere år, før hun ble ufør. 

Anonymkode: 268b2...245

• Liker 7
Skrevet

Kjenner 3 uføre. Alle tre har stort, flott hus og fine biler. Han ene tjente veldig godt før han ble ufør. Han hadde gode forsikringer. De andre har ektemenn som tjener godt. 

Ikke alle uføre er fattige.

Anonymkode: d7703...ed5

Skrevet

Stort hus, modell S, Leilighet i Italia, båt + oppsparte middel på aksjer konto. Ung ufør men har periodevis tjent stort på aksje osv.

Anonymkode: a6abc...075

Skrevet

Ja moren min.  Hun har arkitekttegnet  hus som er ferdig nedbetalt.  Hun er meget nøysom og verken drikker eller røyker. Hun har alltid spinket og spart på tross av at hun var lavtlønnet. Eksentrisk  og annerledes. 

Anonymkode: 90a83...f57

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Stort hus, modell S, Leilighet i Italia, båt + oppsparte middel på aksjer konto. Ung ufør men har periodevis tjent stort på aksje osv.

What? Det er jo drømmen! Kan jeg spørre hvor mye du har utbetalt?

Skrevet

Jeg er på aap, på vei mot ufør dessverre. 

Jeg er gift, og mannen tjener greit. Vi har stor enebolig og tesla i garasjen. Vi er forsiktige med hvor vi bruker penger, derfor har vi råd. Vi har spart, og sløser ikke penger i hverdagen. Derfor går det greit selv om jeg har svært liten inntekt.

Jeg er veldig glad vi er to, hadde jeg vært alene ville jeg hatt en bitteliten leilighet og slitt økonomisk.

Anonymkode: 7aa70...b21

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

What? Det er jo drømmen! Kan jeg spørre hvor mye du har utbetalt?

jeg får bare 23000 utbetalt. Men periodevis kjøper og selger jeg aksje de periodene får jeg ikke utbetaling trygd fordi jeg tjener langt mer en hva jeg ville gjort fra min uføretrygd. nå har jeg aksje sparekonto og får utbetalt trygdepenger hver mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...