Gå til innhold

Har du kansellert Morgan Freeman?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Callisto83 skrev (9 timer siden):

Det er vel ikke helt sant.

Bill Cosby og R. Kelly er vel rimelig kansellerte.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da kan vi kansellere Terje Søviknes også.

Anonymkode: ddead...bb2

Når begynte kansellert å bety boikott istedet for avlyst eller opphevet?

Anonymkode: 7d4c2...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 20.13):

I og med metoo-saken som var mot Morgan Freeman for et par år siden, har du sluttet å se filmer med han?

Anonymkode: 8e0b4...b4d

Dette er latterlig. Reporteren her burde beskyttes mot seg selv. 

Dessverre viser tråden at folk bare tar en påstand for gitt. Freeman sier åpenbart at han skulle likt å se da Caine dummet seg ut. Mao han sier ikke noe galt. Reporterens tolkning er bak mål og burde ikke vært sendt. 

Kan folk slutte å oppføre seg som en mobb og begynne å bruke huet? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoWhat? skrev (21 timer siden):

Og nei, jeg har ikke sluttet å like Freeman som skuespiller. Han er en av mine fav.

Det er jo heller ingen grunn til å slutte hvis man ser intervjuet uten å ha forhåndsbestemt seg for at noe er galt. Reporterens tolkning av Freemans replikk er langt ute på viddene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal kansellere alle skuespillere som har prøvd seg på damer og blitt avvist, men dokumentarer om Hitler skal vi fremdeles eksponeres for. Man skulle tro jødene var mer krenket over det enn kvinner ble av menn som har tråkket over en grense. Men ja, viktigst å få luket ut de onde kreftene først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpio skrev (5 minutter siden):

Det er jo heller ingen grunn til å slutte hvis man ser intervjuet uten å ha forhåndsbestemt seg for at noe er galt. Reporterens tolkning av Freemans replikk er langt ute på viddene. 

Ok. Jeg gadd ikke se 🙂 Freeman har vært involvert i de beste filmscenene ever 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (23 minutter siden):

Jeg kansellerer ingen jeg, uansett. 

Nei, gode skuespillere i gode filmer ser jeg på uansett med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (På 28.12.2021 den 23.27):

Det er vel ikke helt sant.

Bill Cosby og R. Kelly er vel rimelig kansellerte.

Jeg så for ikke lenge siden et standup show med Bill Cosby. Jeg lo hele tiden, mannen var mye bedre på scenen enn i The Bill Cosby Show. Men så bli man plutselig voldsomt vemodig. Hvis mannen er så morsom, hvorfor må han dope kvinner og voldta dem? Kunne han ikke bare skru på sjarmen?

R. Kelly har noen fine låter, men tekstene er så banale at jeg ikke klarer å høre på dem. "I believe I can fly" etc

Endret av Michaelhe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (1 minutt siden):

Jeg for ikke lenge siden et standup show med Bill Cosby. Jeg lo hele tiden, mannen var mye bedre på scenen enn i The Bill Cosby Show. Men så bli man plutselig voldsomt vemodig. Hvis mannen er så morsom, hvorfor må han dope kvinner og voldta dem? Kunne han ikke bare skru på sjarmen?

R. Kelly har noen fine låter, men tekstene er så banale at jeg ikke klarer å høre på dem. "I believe I can fly" etc

Akkurat de der to er to av de verste!! Man kan liksom ikke sammenligne en frekk kommentar med det der! Bill Cosby må være veldig mentalt forstyrra for å ha gjort det han har gjort. Pedofili er en sykdom, og det er fucka også men jeg tror ikke nødvendigvis de skjønner at de er slemme fordi de bortforklarer det, men å dope ned damer og voldta de som R Kelly føler jeg bare er full blown psykopat!! 

Anonymkode: 86f11...269

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Akkurat de der to er to av de verste!! Man kan liksom ikke sammenligne en frekk kommentar med det der! Bill Cosby må være veldig mentalt forstyrra for å ha gjort det han har gjort. Pedofili er en sykdom, og det er fucka også men jeg tror ikke nødvendigvis de skjønner at de er slemme fordi de bortforklarer det, men å dope ned damer og voldta de som R Kelly føler jeg bare er full blown psykopat!! 

Det er noe feil, men om det er psykopati, det vet jeg ikke? De rasjonaliserer det nok på et vis, men om de tror det er kjærlighet som en pedofil (noen av dem ihvetfall) eller om de fryder seg ved skaden eller om det er rent seksuelt det har jeg ingen anelse om. Men det er jo helt bortkastet i Cosby sitt tilfelle. Han kunne trolig fått hvem han ville.

Jeg så et intervju med R. Kelly. Han har ikke den samme sjarmen som Cosby. Han er en som bruker popstatus til å gå etter yngre.

Endret av Michaelhe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R.Kelly er jo noe for seg sjøl, han er jo dømt for menneskehandel.

Med All Respekt (gutta der hater jo cancel culture og woke) hadde en diskusjon om han og om det er OK å å høre på musikken hans, satt opp mot Michael Jackson (dersom MJ faktisk var pedofil, noe gutta tror). Deres konklusjon var at å høre MJ uansett er OK fordi MJ er død og derfor 1) ikke kan skade flere, 2) ikke tjener på at folk hører musikken hans mens Kelly absolutt er i live og det ville vært skikkelig kjipt hvis han når han kommer ut av fengsel viser seg å ha tjent en formue på streaming etc i mellomtiden så nei ingen bør høre på musikken til R. Kelly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Med All Respekt (gutta der hater jo cancel culture og woke) hadde en diskusjon om han og om det er OK å å høre på musikken hans, satt opp mot Michael Jackson (dersom MJ faktisk var pedofil, noe gutta tror). Deres konklusjon var at å høre MJ uansett er OK fordi MJ er død og derfor 1) ikke kan skade flere, 2) ikke tjener på at folk hører musikken hans mens Kelly absolutt er i live og det ville vært skikkelig kjipt hvis han når han kommer ut av fengsel viser seg å ha tjent en formue på streaming etc i mellomtiden så nei ingen bør høre på musikken til R. Kelly.

Ja jeg har hørt på dem også, og synes det er sykt teit at de sammenligner R kelly med MJ. MJ var frikjent, de andre to vi snakker om ble dømt i retten. Hadde det vært amerikansk radio så hadde de ikke hatt lov til å si dette uten å si "allegedly" siden det faktisk bare er rykter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (4 minutter siden):

Det er noe feil, men om det er psykopati deg vet jeg ikke? De rasjonaliserer det nok på et vis, men om de tror det er kjærlighet som en pedofil (noen av dem ihvetfall) eller om de fryder seg ved skaden eller om det er rent seksuelt det har jeg ingen anelse om. Men det er jo helt bortkastet i Cosby sitt tilfelle. Han kunne trolig fått hvem han ville.

Det er en veldig merkelig kommentar. At han kunne fått hvem han ville? 🤨 I hvilken verden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (15 minutter siden):

MJ gjør meg veldig trist. Han var en slags freak. Se på ansiktet hans. Derfor syntes jeg synd på ham. Han var barnestjerne, og levde et rart liv. Men det er jo ofre som står fram. Han var ikke normal. Jeg har litt problemer med noen av de senere låtene hans. "They don't really care about us" "It doesn't matter if you are black or white". Men jeg kan høre på noen av Quincy Jones låtene. Når jeg ser ham i perioden før Thriller på Youtube (Off the wall), så tenker jeg der er han ung, lykkelig og har sinnet i behold. Senere bytter jeg ut B fra Bad og skriver Mad (Guess who's Mad etc)

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er en veldig merkelig kommentar. At han kunne fått hvem han ville? 🤨 I hvilken verden? 

Han var morsom, og han hadde et mildt og vennlig vesen. Slik framsto han. Bak masken var han en annen. Med den framtoningen, koblet med kjendis status, så er det ikke behov for overgrep. Han kunne velge og vrake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja jeg har hørt på dem også, og synes det er sykt teit at de sammenligner R kelly med MJ. MJ var frikjent, de andre to vi snakker om ble dømt i retten. Hadde det vært amerikansk radio så hadde de ikke hatt lov til å si dette uten å si "allegedly" siden det faktisk bare er rykter. 

Sant nok.

De er jo MJ fans alle sammen da, kanskje det er derfor de gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Michaelhe skrev (3 minutter siden):

MJ gjør meg veldig trist. Han var en slags freak. Se på ansiktet hans. Derfor syntes jeg synd på ham. Han var barnestjerne, og levde et rart liv. Men det er jo ofre som står fram. Han var ikke normal. Jeg har litt problemer med noen av de senere låtene hans. "They don't really care about us". Men jeg kan høre på noen av Quincy Jones låtene. Når jeg ser ham i perioden før Thriller på Youtube (Off the wall), så tenker jeg der er han ung, lykkelig og har sinnet i behold. Senere bytter jeg ut B fra Bad og skriver Mad (Guess who's Mad etc)

Jeg og. Jeg syntes mye synd på han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (1 minutt siden):

Han var morsom, og han hadde et mildt og vennlig vesen. Slik framsto han. Bak masken var han en annen. Med den framtoningen, koblet med kjendis status, så er det ikke behov for overgrep. Han kunne velge og vrake.

Jepp. Han var jo helt sinnssykt populær.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (5 minutter siden):

Han kunne sikkert fått sex ja, men han hadde et større behov for å være slem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han kunne sikkert fått sex ja, men han hadde et større behov for å være slem.

Dette vet jeg jo ikke? Jeg kjenner ham ikke (han lever jo ennå). Jeg har sett intervju, filmer og Tv serier og stand up show. I hvilken grad dette er en maske aner jeg egentlig ikke. Men jeg kan se at han er i stand til å vise en del positive sider. Mulige motiver er altså helt i det blå. Hvis en mann knuser et vindu, så ser jeg at vinduet er knust. Men hvorfor vet jeg jo ikke noe om?

Endret av Michaelhe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...