AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #41 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men, det virker jo som han sier han skulle ønske han var der da Michael Caine gratulerte en kvinne som ikke var gravid? Anonymkode: 05da3...2c9 Ja dette ble for dumt. Han har jo ikke gjort annet her enn å ha kommet med en klønete kommentar i omtale om en overvektig kvinne ser det ut til😳 Jeg trodde først det handlet om seksuell trakkasering/overgrep o.l som resten av metoo kampanjen. Denne saken misbruker metoo begrepet etter min mening. Anonymkode: 522f5...98d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #42 Del Skrevet 29. desember 2021 Nei. Anonymkode: 5e26a...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #43 Del Skrevet 29. desember 2021 Ser ikke at dette var galt..... Anonymkode: 455eb...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #44 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Hannah80 skrev (3 timer siden): Syns omtrent at "alle" kjendiser får beskyldninger av ymse slag mot seg. Alt fra konemishandling, voldtekt og seksuell trakassering. Skulle man kansellert alle disse, så hadde det knapt vært filmer å se, eller musikk å høre på. Dette var en veldig ekstrem overdrivelse. Jeg liker mange musikere, noen skuespillere og flere forfattere og kunstnere. Ikke mange av de, har fått noen beskyldninger mot seg. Bare en. Det er i grunnen ikke så mange som får slike beskyldninger, men tragisk nok med de som får Endret 29. desember 2021 av SoWhat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. desember 2021 #45 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja dette ble for dumt. Han har jo ikke gjort annet her enn å ha kommet med en klønete kommentar i omtale om en overvektig kvinne ser det ut til😳 Jeg trodde først det handlet om seksuell trakkasering/overgrep o.l som resten av metoo kampanjen. Denne saken misbruker metoo begrepet etter min mening. Anonymkode: 522f5...98d Ja dette var skikkelig teit, det er jo ikke engang metoo relatert. Alle må få være teite og si dumme ting av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. desember 2021 #46 Del Skrevet 29. desember 2021 Og nei, jeg har ikke sluttet å like Freeman som skuespiller. Han er en av mine fav. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #47 Del Skrevet 29. desember 2021 Når det gjelder filmer så er det så sykt mange andre som også har jobbet med disse filmene, bare se på rulleteksten. La oss si 500 jobbet på en film, og 3 av de har gjort noe galt, skal vi straffe de restere 497? Hører ikke på Chris Brown liksom, men når det gjelder filmer så er det altfor mange folk involvert til at jeg slutter å se på de. Anonymkode: 55bb5...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #48 Del Skrevet 29. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Og nei, jeg har ikke sluttet å like Freeman som skuespiller. Han er en av mine fav. Eh nei Anonymkode: 75469...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullen Skrevet 29. desember 2021 #49 Del Skrevet 29. desember 2021 (endret) Mistenker dette må være en slags ironisk (trolle)tråd. Sarkastisk rettet mot metoo kampanjen?🤔 Mange mener jo metoo kampanjen strakk seg litt for langt etterhvert, hvor det var kvinner som følte de ble krenket og trakkasert bare de fikk ett blikk..Denne saken blir vel nesten ett eksempel på det. Endret 29. desember 2021 av Jullen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #50 Del Skrevet 29. desember 2021 Da kan vi kansellere Terje Søviknes også. Anonymkode: ddead...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #51 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I og med metoo-saken som var mot Morgan Freeman for et par år siden, har du sluttet å se filmer med han? Anonymkode: 8e0b4...b4d Nei Anonymkode: 628ed...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnyonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #52 Del Skrevet 29. desember 2021 3 hours ago, Katten.2.0 said: Nåja. Metoo bevegelsen var viktig, men dette viser at man også må ha en skepsis til overskriftene man leser. Selv enkelte av svarene i denne tråden viser jo at folk ikke har 2 minutters tålmodighet til å dømme en situasjon/kontekst selv før de brenner alle Morgan Freeman dvdene de har. Verden er helt forbanna håpløs for tiden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #53 Del Skrevet 29. desember 2021 4 hours ago, Michaelhe said: Han gjorde veldig mye bra som filmarbeider. Da tenker jeg på valg av manus, bearbeiding, og alt det som følger med produsentjobben. Kort sagt, Weinstein var et slags geni. Han blir ikke noe mindre geni selv om han var en pervers gris/voldtektsmann. Mange gode filmer som han hjalp fram. (Beklager. Jeg husket feil om The Quiet American. Han står ikke på listen deres på imdb. Men han produserte flere tarantino og Scorcese filmer?) Det er vel ingen som nekter for hans evner, selv blant disse han voldtok? Han hadde makt fordi han hadde disse egenskapene. Ja, men slik jeg har forstått det så var Weinstein også tidlig med å kjøre effektive Oscar-kampanjer. Han skjønte hvordan man fikk filmer til å vinne Oscar og at Oscar gjorde filmene økonomisk suksessfulle: https://www.vulture.com/2014/01/miramax-oscar-campaigns-harvey-weinstein-timeline.html Anonymkode: fd7b1...55e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #54 Del Skrevet 29. desember 2021 Hans filmer er like gode nå som før, uavhengig av hva han har gjort i sitt personlige liv. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Louis C.K. er fremdeles min favorittkomiker. Støtter selvsagt ikke hva han gjorde, men det endrer ikke det faktum at han er verdens morsomste menneske, og jeg kommer til å fortsette å gi ham mine penger så lenge kvaliteten fortsetter. Igjen, hva han har gjort i sitt personlige liv er ikke noe jeg bryr meg om i det hele tatt. Mitt forhold til Louis, og Morgan, er profesjonelt. De gjør en jobb jeg setter pris på, og det er det eneste som teller. Anonymkode: 1a0b4...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 29. desember 2021 #55 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, men slik jeg har forstått det så var Weinstein også tidlig med å kjøre effektive Oscar-kampanjer. Han skjønte hvordan man fikk filmer til å vinne Oscar og at Oscar gjorde filmene økonomisk suksessfulle: https://www.vulture.com/2014/01/miramax-oscar-campaigns-harvey-weinstein-timeline.html Anonymkode: fd7b1...55e Uansett hvor god han var på markedsføring, så må det vel finnes en substans om man skal få oscar? Hvis ikke, hva slags verdi har prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #56 Del Skrevet 29. desember 2021 Nei, har du TS? Anonymkode: 86f11...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #57 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hans filmer er like gode nå som før, uavhengig av hva han har gjort i sitt personlige liv. Kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Louis C.K. er fremdeles min favorittkomiker. Støtter selvsagt ikke hva han gjorde, men det endrer ikke det faktum at han er verdens morsomste menneske, og jeg kommer til å fortsette å gi ham mine penger så lenge kvaliteten fortsetter. Igjen, hva han har gjort i sitt personlige liv er ikke noe jeg bryr meg om i det hele tatt. Mitt forhold til Louis, og Morgan, er profesjonelt. De gjør en jobb jeg setter pris på, og det er det eneste som teller. Anonymkode: 1a0b4...0d5 "Hans filmer" han er vel strengt talt bare en skuespiller. Hater når amerikanske skuespillere snakker som det. Nei det er ikke hans filmer 😅 lol Anonymkode: 86f11...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #58 Del Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da kan vi kansellere Terje Søviknes også. Anonymkode: ddead...bb2 Han burde vært dumpa fullstendig! Han er en hovedmann bak salget av norsk kraft til utlandet. I tillegg til voldtektsmann... Anonymkode: c57e0...f57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 29. desember 2021 #59 Del Skrevet 29. desember 2021 Entern skrev (7 timer siden): Ja. Ja, det har den. En del ting minner om en bisarr blanding av Viktoriatiden og USSR. 🤣 Knallbra beskrivelse…! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #60 Del Skrevet 29. desember 2021 Dette anser jeg ærlig talt for å være en ikke-sak. Hadde heller ikke hørt om den før nå, så det er jeg nok ikke alene om heller. Jeg møter folk som kommer med underlige kommentarer og kaster blikk hver eneste dag på jobb, hvis jeg skulle reagere på alle ville jeg ikke kunnet gjort jobben min. Når noen går veldig langt behandler jeg de litt annerledes, men ingenting av det man ser i videoen eller hører om faller under den kategorien. Hvis man absolutt skal reagere så sterkt på at noen kaster et blikk eller 50 på noen, så synes jeg vi skal begynne med de som åpenlyst glor på og kommer med stygge kommentarer til noen som sitter i rullestol f.eks., DE folka kunne jeg godt tenke meg å kansellere. Anonymkode: 18be2...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå