Gå til innhold

Har du kansellert Morgan Freeman?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I og med metoo-saken som var mot Morgan Freeman for et par år siden, har du sluttet å se filmer med han?

Anonymkode: 8e0b4...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

I og med metoo-saken som var mot Morgan Freeman for et par år siden, har du sluttet å se filmer med han?

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampenissen72 skrev (33 minutter siden):

Nei. 

Så leit. Respekterer du ikke metoo?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, det virker jo som han sier han skulle ønske han var der da Michael  Caine gratulerte en kvinne som ikke var gravid?

Anonymkode: 05da3...2c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kansellerer ingen, men de synker mange hakk i mine øyne når sånne historier kommer fram i lyset. Den som har skuffet meg mest til nå er  Kevin Spacey. Hadde skikkelig sansen for ham. Nå synes jeg bare han er ekkel.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansellert? Hva mener du? Jeg har sett de filmene jeg har sett med Morgan Freeman. Skal man slette det fra hukommelsen? Jeg vet ikke hva saken dreier seg om; jeg er ikke så veldig interessert heller, men når ble det et krav å være uten negative sider for å bli skuespiller? Jeg vil heller tro at man egner seg bedre som skuespiller om man har endel erfaring i livet.

Hadde jeg fått vite om misbruk av barn hadde jeg nok følt en kvalme med å måtte se på mennesket etterpå, men ellers så skjer det vel temmelig mye grums i den verdenen som kommer naturlig av at de blir kjendiser og verden åpner seg opp for de.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns omtrent at "alle" kjendiser får beskyldninger av ymse slag mot seg. Alt fra konemishandling, voldtekt og seksuell trakassering. Skulle man kansellert alle disse, så hadde det knapt vært filmer å se, eller musikk å høre på. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har ikke sluttet å høre på Michael Jackson eller lese Hamsun heller. 

Anonymkode: c42b8...fd0

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansellert? Hva f...? Hvorfor pokker skulle jeg gjort det? Liker jeg filmen så liker jeg filmen. Cancel culture BS gir jeg fullstendig beng i. Ærlig talt ass.

Anonymkode: fc0b2...84e

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nææh. Alle har svin på skogen. Skulle alle blitt kansellert, hadde ikke vi hatt noe underholdning her i livet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei. Har ikke sluttet å høre på Michael Jackson eller lese Hamsun heller. 

Anonymkode: c42b8...fd0

Hvis Morgan har grafset litt på damene putter det ham da ikke i kategori med en pedo...

Hører ikke på MJ, men leser innimellom Hamsun 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh, kansellert på grunn av hans kommentar til Michael Caine om at han ville observert situasjonen hvor han dummet seg ut? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (19 minutter siden):

Syns omtrent at "alle" kjendiser får beskyldninger av ymse slag mot seg. Alt fra konemishandling, voldtekt og seksuell trakassering. Skulle man kansellert alle disse, så hadde det knapt vært filmer å se, eller musikk å høre på. 

Dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...