Gå til innhold

Kunne dere damer blitt i lag med en som jobbet som skogsarbeider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere damer blitt i lag med en mann som jobbet i skogen med manuelt skogsarbeid eller er den slags jobber langt nede på lista?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke bry meg om yrke, men jeg liker menn som tåler å jobbe litt jeg da. Heller det enn en tørr ITfyr… 

Anonymkode: 4ff7f...572

• Liker 10
Skrevet

Ja. Hvorfor skal det være galt? Det viktigste er at mannen har jobb og er selvstendig.

Anonymkode: 3b7b1...6d6

• Liker 7
Skrevet

ja herregud hvorfor ikke? Jobb er jobb mener nå jeg da. Men de skogsarbeiderne jeg kjenner jobber vanvittig mye så det kunne blitt ett problem kanskje på sikt, vet ikke??? Lukta av skog er ikke det verste jeg vet i hvertfall. Hva skal jeg si da som kjører taxi..det er i hvertfall set på som lavstatus.. he he he..

• Liker 2
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Det er jo tusenvis av kvinner som er sammen med menn med slike jobber. Hvorfor mener du at det er en jobb "langt nede på lista"?

Anonymkode: 25001...5ee

• Liker 5
Skrevet

Synes ikke skogarbeider er langt nede i hele tatt. Hadde gjerne vært med noen med det yrket. 

• Liker 5
Gjest Chiroptera.
Skrevet

Har jobbet i skogen hver sommer siden jeg var 10, møtte drømmemannen der, så har god erfaring med skogsmenn. 

Skrevet
county1174 skrev (5 minutter siden):

Kunne dere damer blitt i lag med en mann som jobbet i skogen med manuelt skogsarbeid eller er den slags jobber langt nede på lista?

Er han skjult dendrofil så er det vel et rødt flagg?

Anonymkode: c179e...cab

Skrevet

Ja. Tøff jobb. Hvilken liste?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er han skjult dendrofil så er det vel et rødt flagg?

Anonymkode: c179e...cab

Nei 🌲🌳🌱🌿🌾🌺🌻❤️❤️❤️❤️❤️💚💚💚💚💚

Skrevet

Heller det enn en mann som har gått på BI og går i slim fit bukser og bleser 🙈 jeg foretrekker barske menn med fysiske yrker !

Anonymkode: e558a...205

• Liker 10
Skrevet

Hva prater du om??? Skogsarbeidere vasser jo i damer, det må da nærmest være det mest populære yrket 

Anonymkode: 0b055...2de

• Liker 5
Skrevet
county1174 skrev (17 minutter siden):

Ja! Selvfølgelig! Ingeniør her forresten (om det spiller noen rolle). 

Anonymkode: 1ce58...f78

Skrevet
county1174 skrev (19 minutter siden):

Ja, absolutt. Jeg liker det veldig godt når menn har praktiske kunnskaper/evner for det mangler jeg selv. At han jobber og kan forsørge er et must. 

Anonymkode: fbd7d...31b

• Liker 2
Skrevet

Har aldri brydd meg om hva slags yrke mannen har, så lenge han trives med det han gjør og kan forsørge seg selv. Jeg har vært sammen med alt fra yrkespolitikere til arbeidsledige, så jeg har ingen "liste".

Anonymkode: 41cbf...88f

• Liker 2
Skrevet

Ja 

Anonymkode: 6b07b...b0c

Skrevet

Absolutt! Synes det er et sexy yrke😃 Akkurat som snekkere, fiskere og andre fysiske krevende jobber😃

Anonymkode: 33747...b07

• Liker 2
Skrevet

Definitivt. Også hadde jeg blitt nysgjerrig på yrket og kanskje ørlite grann misunnelig og ønsket meg samme jobb selv. Er det godt betalt?

Anonymkode: bc16a...276

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Definitivt. Også hadde jeg blitt nysgjerrig på yrket og kanskje ørlite grann misunnelig og ønsket meg samme jobb selv. Er det godt betalt?

Anonymkode: bc16a...276

Samme her! Jeg hadde villet være med ham på jobb og hjulpet til

Anonymkode: fd599...513

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...