Gå til innhold

Lois jeans - beholder de passformen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bestilt og fått et par Lois Celia jeans. De sitter fint uten å være pinetrange, men har litt tykkere stoff enn jeg er vant til. Lurer derfor på om buksa kan komme til å bli løs eller sidrumpa etter noe bruk.

Noen med erfaringer med dette merket? Jeg har vel hatt et par før, men da var jeg rundt 16 år 😃

Anonymkode: 9d582...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? Så vidt jeg har forstått er disse buksene ganske populære 😅

Skrevet

Jeg har mange, i ulike stoffer. Synes de holder seg fint. Går kanskje ut en halv str etterhvert, men krymper tilbake etter hver vask så ikke noe problem. 

Anonymkode: db749...b92

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen?? Så vidt jeg har forstått er disse buksene ganske populære 😅

Jeg har en bukse fra Lois (ikke Celia), og den ble raskt litt løsere enn jeg egentlig hadde tenkt meg. Men selv om den ikke sitter helt perfekt så er den kjempegod på, og brukes masse 😊

Anonymkode: 52393...183

• Liker 2
Skrevet

He ikke den modellen men en annen, kjempefornøyd passformen er lik selv etter maaaaange vaske, selvfølgig er den litt løsere rett før vask enn rett etter som alle andre bukser

Anonymkode: 71544...648

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar! Da gir jeg nok buksa en sjanse 😃

• Liker 1
Skrevet

Elsker Lois-buksene mine!❤️ Favoritten er en som har «Micro» og «soft» i navnet. Mine har ikke blitt større ved bruk. Angrer ett kjøp, ettersom det stod at den var mindre enn de andre, så kjøpte jeg den ett nr større. Det funket dårlig. 

Anonymkode: 3fada...358

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...