AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Hei alle sammen Jeg fikk resultat forrige uke og det viser seg at jeg har ikke bestått hele emne fordi jeg ikke fikk bestått mintlig eksamen. På skriftlig eksamen fikk jeg C. Jeg har hørselstap og jeg bruker høreapprater. Den eksamensdagen slår høreapprater seg automatisk av, og jeg fikk panikk. Jeg prøvde å konsentrere meg og lytte nøye men jeg forsto bare noen ord og ga mange feil svar. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre siden jeg vet ikke hvordan det fungerer på universitetet? Jeg har allerede sendt en klageskjema likevel kan man ikke klage på muntlig karakteren. Min fremtid er avhenging av denne emna for jeg vil søke et studieplass i April. Anonymkode: 51cac...e94 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Så, du bare fortsatte i stedet for å si fra at du må fikse høreapparatet ditt? "Gi meg to sek, må fikse høreapparatet" Du vet det går an å si fra? Anonymkode: 1cad3...ad3 32
Gjest Hottentått Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Tror ikke du får gjennom klagen så lenge du valgte å ikke fikse høreapparatet ditt.
lille sangfugl Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Du strøk ikke fordi du har hørselstap. Du strøk fordi du gav mange feil svar. At du ikke hørte spørsmålene og bare svarte utfra de få ordene du hørte er ditt eget ansvar. Du burde sagt ifra med en gang at du hadde problemer med høreapparatet og fikset det. Det gjorde du ikke. Klagen din kommer ikke til å gå gjennom, så du må nok ta eksamen igjen. Da har du lært til neste gang. 24
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 1 minutt siden, lille sangfugl said: Du strøk ikke fordi du har hørselstap. Du strøk fordi du gav mange feil svar. At du ikke hørte spørsmålene og bare svarte utfra de få ordene du hørte er ditt eget ansvar. Du burde sagt ifra med en gang at du hadde problemer med høreapparatet og fikset det. Det gjorde du ikke. Klagen din kommer ikke til å gå gjennom, så du må nok ta eksamen igjen. Da har du lært til neste gang. Enig. Typisk dagens ungdommer. Sydd puter under arma og ikke lært eget ansvar. Anonymkode: 1cad3...ad3 6
lille sangfugl Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig. Typisk dagens ungdommer. Sydd puter under arma og ikke lært eget ansvar. Anonymkode: 1cad3...ad3 Det er under 3 år siden jeg var student selv, og jeg kan ikke si at dette er typisk for dagens ungdommer heldigvis. Ingen av mine studiekamerater hadde reagert sånn her - heldigvis! 4
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Du må jo si ifra når det skjer og ikke lenge etterpå! Det høres jo bare ut som en unnskyldning, og hvordan kan de stole på det du sier er rett.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Her skulle du jo tatt ansvar. Hvorfor sa du ikke noe? Veldig veldig dumt, det er vanskelig for sensor å ta hensyn til noe hn ikke er klar over, og det er vanskelig å klage i etterkant når det aldri ble informert om. Anonymkode: a0cb5...3e2 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Hei ts! dette var synd å lese, jeg føler med deg. Jeg har selv hørselstap som jeg skjuler, og hvis det samme hadde skjedd meg hadde jeg også fått panikk. Du skulle åpenbart ha sagt fra med en gang at du ikke kunne ha eksamen (du kunne si du ble akutt syk, hvis du ikke ville fortelle om høreapparatene), så nå er det muligens for sent. Ønsker deg lykke til videre! Anonymkode: 81f70...87a 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så, du bare fortsatte i stedet for å si fra at du må fikse høreapparatet ditt? "Gi meg to sek, må fikse høreapparatet" Du vet det går an å si fra? Anonymkode: 1cad3...ad3 Jeg visste ikke hva jeg skullle gjøre? Jeg kjønte ikke at hva skjedde men la merke til at stemmen var annerledes. Etter eksamen forsto jeg at det var noe feil med høreapprater. Så jeg sendte dem til reparasjon Anonymkode: 51cac...e94 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 lille sangfugl skrev (Akkurat nå): Det er under 3 år siden jeg var student selv, og jeg kan ikke si at dette er typisk for dagens ungdommer heldigvis. Ingen av mine studiekamerater hadde reagert sånn her - heldigvis! Dette er nok en person som er fortvilet, og da går det an å svare personen skikkelig istedetfor å gnåle om "dagens ungdommer". Anonymkode: 1c13d...ef9 12 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 6 minutter siden, Hottentått said: Tror ikke du får gjennom klagen så lenge du valgte å ikke fikse høreapparatet ditt. Høreapparater slo seg plutselig av den eksamensdagen. Hvordan kunne jeg finne ut om det ? Anonymkode: 51cac...e94
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Her skulle du jo tatt ansvar. Hvorfor sa du ikke noe? Veldig veldig dumt, det er vanskelig for sensor å ta hensyn til noe hn ikke er klar over, og det er vanskelig å klage i etterkant når det aldri ble informert om. Anonymkode: a0cb5...3e2 Fordi det var den første gangen det skjedde. Jeg kjønte ikke hva jeg kunne gjøre! Anonymkode: 51cac...e94
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Høreapparater slo seg plutselig av den eksamensdagen. Hvordan kunne jeg finne ut om det ? Anonymkode: 51cac...e94 Du har driti på draget. Godta det og gå videre i livet. Konte kan alle ta. Nå har du lært ansvar og at du må si fra med èn gang. Ikke forvente noe annet. Du strøk, ikke noe man får gjort med det i etterkant. Anonymkode: 1cad3...ad3 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette er nok en person som er fortvilet, og da går det an å svare personen skikkelig istedetfor å gnåle om "dagens ungdommer". Anonymkode: 1c13d...ef9 Du quoter feil person… Anonymkode: 1951f...723
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 8 minutter siden, lille sangfugl said: Du strøk ikke fordi du har hørselstap. Du strøk fordi du gav mange feil svar. At du ikke hørte spørsmålene og bare svarte utfra de få ordene du hørte er ditt eget ansvar. Du burde sagt ifra med en gang at du hadde problemer med høreapparatet og fikset det. Det gjorde du ikke. Klagen din kommer ikke til å gå gjennom, så du må nok ta eksamen igjen. Da har du lært til neste gang. ok Takk for din empati Jeg roper igjen DET SKJEDDE PÅ DEN EKSAMENSDAGEN!!! Det ER DEN FØRSTE GANGEN!! Anonymkode: 51cac...e94
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Fordi det var den første gangen det skjedde. Jeg kjønte ikke hva jeg kunne gjøre! Anonymkode: 51cac...e94 Jeg skjønner absolutt at det er fortvilende. Men du skjønte jo at du ikke hørte godt nok hva som ble sagt? Selv om du ikke forsto årsaken. Hvis det skjer igjen bør du si «jeg har hørselstap og bruker høreapparat, nå hører jeg dere veldig dårlig. Jeg lurer på om det kan være noe galt med apparatet». Da hadde det vært lettere å klage u ettertid også. Anonymkode: 1951f...723 7
lille sangfugl Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 AB over var meg, kom nær knappen
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #19 Skrevet 28. desember 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hei ts! dette var synd å lese, jeg føler med deg. Jeg har selv hørselstap som jeg skjuler, og hvis det samme hadde skjedd meg hadde jeg også fått panikk. Du skulle åpenbart ha sagt fra med en gang at du ikke kunne ha eksamen (du kunne si du ble akutt syk, hvis du ikke ville fortelle om høreapparatene), så nå er det muligens for sent. Ønsker deg lykke til videre! Anonymkode: 81f70...87a Jeg har et bevis fra sykehus Kan det være nok for klagen ? Anonymkode: 51cac...e94
lille sangfugl Skrevet 28. desember 2021 #20 Skrevet 28. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: ok Takk for din empati Jeg roper igjen DET SKJEDDE PÅ DEN EKSAMENSDAGEN!!! Det ER DEN FØRSTE GANGEN!! Anonymkode: 51cac...e94 Som jeg skrev over (som AB) jeg skjønner at det skjedde på dagen. Men du må si ifra med en gang. For du skjønte jo at du ikke hørte, selv om du ikke visste hvorfor. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå