Gå til innhold

Sex mellom stesøsken 🤢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nylig vite at min helbror og vår stesøster har hatt sex. Jeg kan egentlig ikke tro det.. stesøsteren vår har vært i livet vårt siden jeg var 3 og broren min var 1. vi har vokst opp som søsken.. klarer ikke å tro på dette. Er dette greit eller er det bare jeg som syns det er skikkelig ekkelt?? 

Anonymkode: 100d1...1e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit. De er ikke i slekt. 

Anonymkode: 8ad3c...37b

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fikk nylig vite at min helbror og vår stesøster har hatt sex. Jeg kan egentlig ikke tro det.. stesøsteren vår har vært i livet vårt siden jeg var 3 og broren min var 1. vi har vokst opp som søsken.. klarer ikke å tro på dette. Er dette greit eller er det bare jeg som syns det er skikkelig ekkelt?? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, heller at hun har sex med stebroren enn stefaren....

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja, det er mer vanlig enn man skulle tro å utforske seksuelle ting med søsken/stesøsken. Vet selv om noen stesøsken som har hatt sex og også ett søskenpar som hadde sex for å teste det ut da de var 14 og 15 år. Så ja, det er nok mer vanlig enn man skulle tro.

Skrevet

Du hadde vel ikke syntes det var greit hvis de ble sammen? En ting at de ikke biologisk er i slekt, men det at de faktisk er oppdratt som søsken, gjør jo at jeg skjønner at TS synes det er veldig rart.

Skrevet

Det er ikke ulovlig å ha sex med stesøsken, stesøsken er heller ikke i biologisk slektskap med hverandre.

Så jeg ser ikke noe problemer her.

• Liker 4
Skrevet
O.G. skrev (1 minutt siden):

el, heller at hun har sex med stebroren enn stefaren....

Vet om en som her att sex med sin ex-stemor

Anonymkode: 9b383...c47

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er helt sjukt.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
Balian d'Ibelin skrev (8 minutter siden):

Det er ikke ulovlig å ha sex med stesøsken, stesøsken er heller ikke i biologisk slektskap med hverandre.

Så jeg ser ikke noe problemer her.

Sex mellom stesøsken kan juridisk sett regnes som incest (og overgrep fra steforelder mot stebarn regnes som incest).

Én ting er dersom man blir stesøsken i voksen alder, men når man har vokst opp sammen, er man jo som søsken å regne sosialt sett. 

Skrevet
Mysticgirl skrev (16 minutter siden):

Ja, det er mer vanlig enn man skulle tro å utforske seksuelle ting med søsken/stesøsken. Vet selv om noen stesøsken som har hatt sex og også ett søskenpar som hadde sex for å teste det ut da de var 14 og 15 år. Så ja, det er nok mer vanlig enn man skulle tro.

Har du høyadelige bekjente i Westeros? 😅😉

• Liker 7
Skrevet
Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå):

Sex mellom stesøsken kan juridisk sett regnes som incest (og overgrep fra steforelder mot stebarn regnes som incest).

Én ting er dersom man blir stesøsken i voksen alder, men når man har vokst opp sammen, er man jo som søsken å regne sosialt sett. 

I straffeloven § 313 finnes det et forbud mot å ha sex med søsken (helsøsken og halvsøsken). Det finnes imidlertid ikke noe forbud mot å ha sex med stesøsken. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ifølge en del kortfilmer jeg har sett er det der veldig vanlig i USA 😅

• Liker 7
Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg kjenner ei som ble kjæreste og fikk barn med stebroren sin😂 weird ja. Spesielt etter at det ble slutt 🤪

Skrevet

7 milliarder mennesker i verden og... 

• Liker 6
Skrevet

Veldig sært. 

Ei venninne lå med stebroren sin og rotet med han. Foreldrene møttes da de var i 20 årene, så de har aldri bodd sammen eller noe. Veldig rart for det om og de sluttet med det da foreldrene giftet seg. 

Fatter ikke at noen gjør det om man har vokst opp sammen. 

Anonymkode: 10f84...e3d

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Entern skrev (10 minutter siden):

Har du høyadelige bekjente i Westeros? 😅😉

Hvor er Westeros? Aldri hørt om 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det har jeg,opptil flere ganger.

Anonymkode: 347dc...ba1

Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Landet det meste foregår i i Game of Thrones, der to av hovedrollene er tvillinger som har et seksuelt forhold 😀

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl said:

Omg n00b

Anonymkode: f876e...bed

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Landet det meste foregår i i Game of Thrones, der to av hovedrollene er tvillinger som har et seksuelt forhold 😀

Ok, takk for info 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...