AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Vi har vært sammen i snart 5 år og vært samboere i 4 av dem. Sexlivet var bra i begynnelsen med skled ut i intet etter en stund. I det siste har vi gått fra 1 gang i måneden til at vi nå ikke har hatt sex siden i sommer en gang. Problemet har vært/er delt, både at han ikke har tatt initiativ, han har hatt lyst men ikke følt seg trygg og erfaren nok. Har visst hatt problemer med å vite hvordan man skal ta initiativet. Han har lite erfaring fra før. I tillegg har du meg på min side som prøvde å ta initiativ men sluttet helt etter et par avslag pga frykt for å få nei. Etter så lang tid uten sex kjenner jeg meg litt distansert og trenger at vi bygger oss opp på den intime delen igjen. Vi har snakket om dette noen ganger og hver gang har vi hatt sex for at det så har gått "tilbake til start" igjen. Jeg har sagt at jeg ønsker at vi skal fullføre når vi finner ut at vi skal få dette til å fungere, at vi faktisk gjør jobben og blir som vi var - noe han også er villig til. Han er min beste venn, min fremtid og verdens beste kjæreste og samboer, så jeg ønsker at vi gjør dette riktig. Jeg vet bare ikke hvordan. Hvordan sette sex på agendaen igjen? TIps? Anonymkode: d774a...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå