AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Jeg har som mål å starte et firma i løpet av neste år. Jeg er klar over at det er beinhardt men jeg vil veldig gjerne prøve. Mitt mål er å gjøre det så bra at jeg kan ha en økonomisk frihet. Hvordan er arbeidsdagene dine? Hvor hardt var det å starte sitt eget? Hvor bra går firma ditt nå? Anonymkode: 5c24e...86e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Hva slags firma skal du starte? Anonymkode: 65c78...040
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #4 Skrevet 29. desember 2021 Jeg startet eget firma for 9 år siden, da jeg var 40 år. Har en Mastergrad og mange års arbeidserfaring. Ja, det er beinhardt. Mye jobbing og regn med 3 år før du kan ta ut ordentlig lønn (dette sier de fleste er tommelfingerreglen uavhengig av hva slags firma du starter, med mindre du har noen millioner i støtte/investeringer). Lange arbeidsdager og mye å sette seg inn i, men jeg synes alt dette er gøy og interessant så for meg har det ikke vært noe problem. Tok ikke ferie de første årene og har "ofret" veldig mye sosialt liv. Til gjengjeld har jeg en jobb jeg elsker, og jeg ser det ikke som en "jobb" i så måte. Jobber mye, men velger ofte selv når og hvor jeg vil jobbe. I fjor hadde jeg en årslønn på 1,2 mill og i 2022 blir det litt mer. For meg er friheten det viktigste med å drive eget. Anonymkode: 193cf...052 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Begynner smått, jobber på i 10 år, begynner å høste fruktene etter hvert. Jobber mer enn de fleste, tar ikke ferie, ikke sykedager, men fikk være med på fødslene til mine barn. Ikke foreldrepengepermisjon. Veldig tålmodig og forståelsesfull samboer. Eneste tips jeg har er å omgi deg med rett folk og å lære av feilene du gjør. Ikke ta snarveier. Vær ærlig med regnskapet. Ha integritet. Anonymkode: 24b37...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå