AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Spør bare fordi jeg mistenker at jeg er en slik selv 😅 Det er vel de damene som får lite/ ikke oppmerksomhet fra menn, altså blir oversett. Anonymkode: f4022...6c3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Kommuneblondt hår i kjedelig frisyre eller i strikk. Bruker ikke sminke, har kjedelige klær fra Cubus i kjedelige farger. Bruker allwearsjakke alltid. Velger praktiske og billige plagg framfor noe som kanskje er kult. Har en nøytral personlighet og ingen spesielle interesser eller særpreg. Dette vises også på hennes framtoning. Hun vil helst snakke om hverdagslige ting som familie, jobb, barn, været, tv-programmer. (Men så er hun kinky i senga). 😛 Anonymkode: 15421...39b 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Av utseende tenker jeg kort hår og lite feminine klær. Digre vintersko, løs dongeribukse og allværsjakke feks. Av personlighet vil jeg si det er en dame som omgås menn uten tanke på flørt. Lite øyekontakt, smiler ikke så mye, og tar ikke praten til et personlig nivå. Er ikke typen som berører menn heller (feks skulder eller arm). Ønsker du å være synlig for menn, på den måten at de ser på deg som en potensiell kjæreste? Da råder jeg deg til å prøve å smile og prate med menn, og prøve å snakke om mer enn været. Og kanskje prøve å bevege deg litt nærme, slik at du utfordrer det som normalt er intimsonen (ca. en halv meters avstand) Anonymkode: 0eda6...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Usikre kvinner som ikke ser folk i øynene. Anonymkode: b7214...c5e 6
SoWhat? Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Det handler jo om å være så nøytral at ingen legger merke til en. Sånn litt overfladisk, så tenker jeg beige klær, hår til skuldrene ( kort hår kan vise attitude. Langt hår er ofte oppsiktsvekkende ) Svart eller beige veske og svarte eller beige fottøy. Diskré eller ingen make up. Helst ikke så høy. 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Damer som ikke byr på fitta si. Anonymkode: 9a6d9...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Andenebb, blondert hår, mainstream rosablogger tryne:) Anonymkode: b00ab...277 4
Gjest AprilRyan Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Tenker at det er en kombinasjon av utseende og personlighet. Ei som ikke skiller seg særlig ut eller gjør så mye ut av seg. Hun er hyggelig, men vil gjerne snakke om trygge temaer. Men ikke alle damer som får lite eller ingen oppmerksomhet fra menn er grå mus. Man kan ha en væremåte som gjør at menn ikke legger merke til deg selv om du har en stil som er alt annet enn grå.
Drizzt Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør bare fordi jeg mistenker at jeg er en slik selv 😅 Det er vel de damene som får lite/ ikke oppmerksomhet fra menn, altså blir oversett. Anonymkode: f4022...6c3 Det handler ikke bare om oppmerksomhet. Det handler mer om dama selv enn om de som gir eller ikke gir henne oppmerksomhet. En ''grå mus'' er en helt vanlig dame som ikke skiller seg ut på noen som helst måte - hverken med klesstil, måte å oppføre seg på, til og med utseende. Hun er en dame som ikke får alle til å bli stille og stirre på henne når hun kommer inn i rommet. Hun er nesten usynlig, folk merker henne ikke noe særlig, hun forstyrrer ikke og er trygg og forutsigbar sånn sett. Man vet hvor man har henne, hun er alminnelig og helt normal sånn sett. I den andre enden av skalaen er damene som alltid lager masse styr rundt seg og aldri går ubemerket, enten på grunn av klær, måte å oppføre seg på, utseende generelt, kan oppleves som innpåslitne, kravstore, klengende, forstyrrende, plagsomme eller at de rett og slett tar for mye plass i motsetning til de grå musene. På den positive siden kan de være breath-taking vakre og ikke klarer å gå i ett med veggen og forbli ubemerket på grunn av det. At du ikke får så mye oppmerksomhet fra menn som du ønsker trenger ikke bety at du er en ''grå mus''. Det kan skyldes at du kanskje ikke er utrolig vakker som får alle menns bein til å smelte, men at du ikke er direkte stygg heller. Jeg hadde en kjæreste for lenge siden som fortalte meg følgende: ''Det er to typer damer - de man dater og de man gifter seg med.'' Oversatt på godt norsk - du er enten en dame som menn har en midlertidig interesse for, eller en dame som menn har en langvarig interesse for. Det er selvfølgelig ganske generalisert, men du skjønner bildet 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 Drizzt skrev (4 minutter siden): Det handler ikke bare om oppmerksomhet. Det handler mer om dama selv enn om de som gir eller ikke gir henne oppmerksomhet. En ''grå mus'' er en helt vanlig dame som ikke skiller seg ut på noen som helst måte - hverken med klesstil, måte å oppføre seg på, til og med utseende. Hun er en dame som ikke får alle til å bli stille og stirre på henne når hun kommer inn i rommet. Hun er nesten usynlig, folk merker henne ikke noe særlig, hun forstyrrer ikke og er trygg og forutsigbar sånn sett. Man vet hvor man har henne, hun er alminnelig og helt normal sånn sett. I den andre enden av skalaen er damene som alltid lager masse styr rundt seg og aldri går ubemerket, enten på grunn av klær, måte å oppføre seg på, utseende generelt, kan oppleves som innpåslitne, kravstore, klengende, forstyrrende, plagsomme eller at de rett og slett tar for mye plass i motsetning til de grå musene. På den positive siden kan de være breath-taking vakre og ikke klarer å gå i ett med veggen og forbli ubemerket på grunn av det. At du ikke får så mye oppmerksomhet fra menn som du ønsker trenger ikke bety at du er en ''grå mus''. Det kan skyldes at du kanskje ikke er utrolig vakker som får alle menns bein til å smelte, men at du ikke er direkte stygg heller. Jeg hadde en kjæreste for lenge siden som fortalte meg følgende: ''Det er to typer damer - de man dater og de man gifter seg med.'' Oversatt på godt norsk - du er enten en dame som menn har en midlertidig interesse for, eller en dame som menn har en langvarig interesse for. Det er selvfølgelig ganske generalisert, men du skjønner bildet Dette☝️ Anonymkode: b00ab...277
Gjest Chiroptera. Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 Hun har leverposteifarget tynt hår. Blek. Lutrygget. Strikkejakke. Jobbet bak en skranke på et kommunehus. Heter ofte Berit eller Turi.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 Chiroptera. skrev (5 minutter siden): Hun har leverposteifarget tynt hår. Blek. Lutrygget. Strikkejakke. Jobbet bak en skranke på et kommunehus. Heter ofte Berit eller Turi. Grårosa hår altså 😂 Anonymkode: f4022...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 Jeg tar til meg beskrivelsene og rådene dere kommer med Ts Anonymkode: f4022...6c3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Av utseende tenker jeg kort hår og lite feminine klær. Digre vintersko, løs dongeribukse og allværsjakke feks. Av personlighet vil jeg si det er en dame som omgås menn uten tanke på flørt. Lite øyekontakt, smiler ikke så mye, og tar ikke praten til et personlig nivå. Er ikke typen som berører menn heller (feks skulder eller arm). Ønsker du å være synlig for menn, på den måten at de ser på deg som en potensiell kjæreste? Da råder jeg deg til å prøve å smile og prate med menn, og prøve å snakke om mer enn været. Og kanskje prøve å bevege deg litt nærme, slik at du utfordrer det som normalt er intimsonen (ca. en halv meters avstand) Anonymkode: 0eda6...9ab Omg, du beskriver jo meg nesten 😂 bortsett fra at jeg har mye humor og er god i sengen . Men jeg har fått høre at menn elsker at jeg er naturlig pen , og det har aldri manglet på tilbud fra menn 😉 Anonymkode: 76d7a...033 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 Grå mus er mus bor i grå hus. Anonymkode: 5a8fe...cd9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 Jeg er grå mus men vasser i (uønsket) oppmerksomhet fra menn. Er lite sosial og mener shopping er en banalitet som jeg ikke vier tid til overhode. Går for det meste i svarte klær, kanskje jordfarger en gang i blant. Er aseksuell, så jeg flørter ikke med menn eller har sex i tankene når jeg omgåes folk (det faller meg mest naturlig å være slik). Jeg setter ikke pris på oppmerksomhet fra menn, trives med å være singel og kan bli irritert dersom noen stirrer eller prøver å snakke uvesentligheter som uansett ikke interesserer meg. Småsnakking er noe av det verste jeg vet. Jeg klarer å holde ut noen få minutter men det skal lite til for at jeg løsner meg unna og fortsetter med mine ting. Kan være mye alene og trives med det. Jeg får mye oppmerksomhet fra menn som jeg ikke ber om. Merkelig nok. er det fra menn som gjerne ønsker uforpliktet kos og det er jeg selvsagt helt uinteressert i. En kveld på biblioteket hadde gledet meg mer. Sikkert som noe over her antyder, at siden jeg er så grå og kjedelig så antas det at jeg er "vill og gal i sengen". Men det er jeg altså ikke 🤷♀️ Anonymkode: 9c4ea...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 32 minutter siden, Chiroptera. said: Hun har leverposteifarget tynt hår. Blek. Lutrygget. Strikkejakke. Jobbet bak en skranke på et kommunehus. Heter ofte Berit eller Turi. høres ut som en danske som beskriver her Anonymkode: 0ff67...25a 1
Gjest Chiroptera. Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): høres ut som en danske som beskriver her Anonymkode: 0ff67...25a Nesten. Bommet med to landegrenser. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grårosa hår altså 😂 Anonymkode: f4022...6c3 Den skorpen oppå den ovnsbakte 😄
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #19 Skrevet 29. desember 2021 De som bruker sånne digre bukser hvor alt av former forsvinner i stedet for skinny jeans. Anonymkode: beaab...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #20 Skrevet 29. desember 2021 Ruth fra julekalenderen "Snøfall". Anonymkode: a83ce...1ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå