Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, jeg er amatør innen kryptoverden men synes det er spennende og kjøpe litt smått og følge med på det som skjer. Ikke mer enn jeg tåler og tape og tar det veldig lungt. Menher om dagen skulle jeg legge litt penger i et pre-sale på krypto, overførte penger til Trust Wallet (BNB), kopierte adressen og satte inn i pre-salget…trodde jeg. Pengene er ikke å finne noe sted. Har «kvittering» men skjønner ikke hvor jeg har plassert dem😱 Noen gode forslag til hvordan jeg kan finne dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er ikke proff innen crypto, men jeg vil si det er mange som prøver å svindle folk med nye "shitcoins" som de skal ta "til månen" i verdi. Jeg ville ikke kjøpt meningsløse ting uten å ha full oversikt over dets underliggende verdier.

Jeg håper du har blitt med på et seriøst salg av coins/tokens og ikke noe form for svindel.

Du tar alltid enorm risiko når du kjøper kryptovaluta og trader dem på for eksempel uregulerte plattformer registrert på Caymanøyene, Mahé og Seychellene... Jeg ville nok ikke stolt på dem.

Endret av Pachka Sigaret
Skrevet

Jeg synes dette høres ut som en dårlig idé, jeg liker godt å spekulere i aktivt, være seg opsjoner, aksjer eller krypto. Om du absolutt må ha krypto, ikke kjøp en dritt før du kan skrive 10-20 sider fra hodet om hvorfor akkurat den mynten skal til månen. Om du bare vil tippe litt på krypto, kjøpt greyscale bitcoin trust eller noe, men helt ærlig, om du er en novise bør du ikke kjøpe noen ting. Lær deg blockchain tech og kryptomarkedet først, ellers kaster du bare penger i dass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...