AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 har vært på besøk i foreldrene mine i julen og de er vanligvis ikke så veldig pratsomme av seg. Når jeg først kommer hjem er det tvn som står på og de er nesten bare opptatt av den. Så er de jo redd for korona og faren min jobber på sykehus så han er ganske oppdatert der. Vi sitter å spiser middag og det er alt de prater om. Min mor som vanligvis sitter ved siden av meg når vi spiser har plutselig valgt å sette seg på enden av bordet. Men når vi sitter i stua sitter vi mindre 1 en meter fra hverandre. Men klem skal jeg få. Jeg skjønner ikke logikken om dem er så redd for korona? De er begge fullvaksinerte, det er ikke jeg foreløpig. Synes det er så leit at alt man skal prate om er den jævla koronaen. Når jeg først kommer hjem også er liksom ingenting å snakke om? Eneste de skal er å vise avstand og oppføre seg sånn. Da ser jeg ikke helt vitsen med å få komme på besøk. Sånt hadde jeg ikke gjort med mine egne barn om de kom på besøk. Herregud så hysteriske folk er for tiden! Anonymkode: 252e6...d58
Mezzosoprena Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): har vært på besøk i foreldrene mine i julen og de er vanligvis ikke så veldig pratsomme av seg. Når jeg først kommer hjem er det tvn som står på og de er nesten bare opptatt av den. Så er de jo redd for korona og faren min jobber på sykehus så han er ganske oppdatert der. Vi sitter å spiser middag og det er alt de prater om. Min mor som vanligvis sitter ved siden av meg når vi spiser har plutselig valgt å sette seg på enden av bordet. Men når vi sitter i stua sitter vi mindre 1 en meter fra hverandre. Men klem skal jeg få. Jeg skjønner ikke logikken om dem er så redd for korona? De er begge fullvaksinerte, det er ikke jeg foreløpig. Synes det er så leit at alt man skal prate om er den jævla koronaen. Når jeg først kommer hjem også er liksom ingenting å snakke om? Eneste de skal er å vise avstand og oppføre seg sånn. Da ser jeg ikke helt vitsen med å få komme på besøk. Sånt hadde jeg ikke gjort med mine egne barn om de kom på besøk. Herregud så hysteriske folk er for tiden! Anonymkode: 252e6...d58 Ok, takk for info? 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Si det til dem? «Det er veldig mye koronasnakk - og du setter deg en meter fra meg?» 🤷♀️ Anonymkode: 86109...865 1
Luckiness Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Høres kjipt ut ja. Men kan det hende de prøver å hinte om at du burde fullvaksinere deg? 1
Søss Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Hei Skjønner godt at du er skuffet. Det blir mye koronaprat, kjenner igjen det. Men i juletiden, og når man får besøk av datteren sin, så burde det være mulig å finne på noe annet å prate om??
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Hva skjer om du begynner å prate om andre ting? Anonymkode: 56d60...70f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): har vært på besøk i foreldrene mine i julen og de er vanligvis ikke så veldig pratsomme av seg. Når jeg først kommer hjem er det tvn som står på og de er nesten bare opptatt av den. Så er de jo redd for korona og faren min jobber på sykehus så han er ganske oppdatert der. Vi sitter å spiser middag og det er alt de prater om. Min mor som vanligvis sitter ved siden av meg når vi spiser har plutselig valgt å sette seg på enden av bordet. Men når vi sitter i stua sitter vi mindre 1 en meter fra hverandre. Men klem skal jeg få. Jeg skjønner ikke logikken om dem er så redd for korona? De er begge fullvaksinerte, det er ikke jeg foreløpig. Synes det er så leit at alt man skal prate om er den jævla koronaen. Når jeg først kommer hjem også er liksom ingenting å snakke om? Eneste de skal er å vise avstand og oppføre seg sånn. Da ser jeg ikke helt vitsen med å få komme på besøk. Sånt hadde jeg ikke gjort med mine egne barn om de kom på besøk. Herregud så hysteriske folk er for tiden! Anonymkode: 252e6...d58 Sikkert pissed fordi du ikke er fullvaksinert og viser det på denne måten. Anonymkode: b2ab6...8ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå