Gå til innhold

Dine tanker om Squid Games?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DIGGET DET!! Beste serien laget😍

Anonymkode: 2ce4f...93c

Skrevet

Likte serien veldig godt. Anbefales! 😊

Håper de lager en sesong 2.

Skrevet

Dritbra, men grotesk! Burde vært 25 års aldersgrense  😛

Anonymkode: e329f...a11

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dritbra, men grotesk! Burde vært 25 års aldersgrense  😛

Anonymkode: e329f...a11

Pingle! 🙃

Anonymkode: 3c671...04b

• Liker 2
Skrevet

Helt ok serie. 

Men den koreanske overspillinga er til å bli gal av. Skriker og hyler av hver minste ting. 

• Liker 2
Skrevet

Bra serie, synes ikke den var spesielt grotesk (men det kommer vel an på hva en er vandt til..) Konseptet er spennende nok og serien funker.

Anonymkode: 46d1b...14e

• Liker 2
Skrevet

Var ganske hauset opp, men helt ok serie. Spennede, og passe lang. 

• Liker 1
Skrevet

Den var helt grei den

Anonymkode: 28c1a...6fa

• Liker 1
Skrevet

Helt unødvendig og skummel. 

Anonymkode: 09326...38b

Skrevet

Fullstendig overvurdert. Det skjer mye unødvendig som ikke har noe i serien å gjøre og som ikke driver handlingen frem. Det er så forutsigbart at det er vondt å se på og skuespillerprestasjonene? Kanskje det skal være slik i Sør-Korea, men med vestlige øyne så er det håpløst overspilt. Jeg tror grunnen til at noen synes denne er bra er fordi den er så grotesk. Og for en del ekle sjeler er grotesk det samme som bra.

Anonymkode: 3b167...8c7

• Liker 3
Skrevet

Er det lov å si oppskrytt? 🤭 Budskapet er bra. 

Anonymkode: e6bc6...846

• Liker 1
Skrevet

Bare tull, gi meg allò allò og tante pose.

Anonymkode: 5d83e...856

Skrevet

Om en bare liker romantisk viss vass eller har småunger og dermed har blitt vant til at Peppa gris er akseptabelt underholdning før en krysser grensen over på det groteske så er den sikkert alt for skummel og fæl. Men foruten om de menneskene så er den helt innenfor og en ser langt verre på en dagsrevy sending på en vanlig tirsdag.

På grunn av at den har blitt såpass snakkis er det fort gjort at den blir overvurdert, jeg synes den var bra. Men ikke sånn 'nesten sorg over at en serie er ferdig' bra, men bra nok til at det var en ok serie å se.

Anonymkode: ee184...531

• Liker 3
Skrevet

Helt OK underholdning, men ekstremt oppskrytt. Føltes som at de bare har mikset sammen 2-3 konsepter fra filmer de fleste som er relativt interessert i film burde ha sett. Sikkert derfor serien slo så godt an blant tenåringer. 
Tvistene i serien var også veldig forutsigbare

Skrevet

Syns den var ganske bra. Syns ikke det var overspilt heller siden jeg følte karakterene var slik de skulle være.

Veldig bra eksempel på samtykke som man kan overføre til andre tilfeller.
Ja, de sa alle ja til å bli med , men er det et faktisk ja om alternativet er så dårlig? Mange av de hadde nok dødd utenfor spillet uansett. 

Slutten syns jeg var teit, han burde bare dratt. Kan godt se sesong to, men med helt nye karakterer.

Anonymkode: 5aee8...cc6

• Liker 1
Skrevet

Tidenes mest oppskrytte TV-serie? Glad jeg så serien ved en tilfeldighet samme dag den kom på Netflix, og før jeg visste noe om hvilket fenomen det ble. For hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg blitt ekstremt skuffet.

Det var ikke noen direkte dårlig serie, bare sånn helt midt på treet. Kult konsept, men med forutsigbart plott og dårlig skuespill.

Anonymkode: c5151...600

• Liker 1
Skrevet

Bare sett reklamen og lurer på om treningsdressen nå blir like populært som på 90-tallet igjen.... 

Anonymkode: c7d31...467

Gjest Chiroptera.
Skrevet

Kan ikke si noe om skuespillerprestasjonene siden jeg ikke er sør-koreansk, men koste meg masse med serien. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...