Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kan begynne med å fortelle at jeg har spiral og ingen ønske om barn nå. Meeen for ca 2 uker siden var jeg veldig kvalm og kastet opp 2 morninger på rad. Blei for første gang bekymret for at jeg kunne være gravid så tok 2 tester. Begge negative. Men pga andre symtomer som annerledes utflod, mye svimmel osv har jeg ikke klart å slå det fra meg. Tok på morningen idag test fra Normal, hvor det tydelig var 2 streker. Fikk panikk og kjøpte test fra apoteket, men den var da negativ. 

Kan jeg nå da slå meg til ro med at jeg ikke er gravid? 

Anonymkode: b920c...fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd en digitaltest 🙂 vanskelig å si når du har symtomer og har fått en positiv test 

Anonymkode: a7dbd...a8f

Skrevet

jeg har fått en positiv på normaltestene tidligere uten å være gravid. det var fordi urinen kom for langt over streken. var tom hos fastlegen å sjekket. Prøv å kjøp ny test og test om to dager. 

Anonymkode: bd5f6...c9d

• Liker 1
Skrevet

Hadde kjøpt en digital test dersom du har tvetydige svar. 

Anonymkode: 5e9f3...de3

Skrevet

det kan også være den fra normal er mer sensitiv enn den andre du kjøpte, slik at det kun vises på den fra normal. i utgangspunkt skal ikke graviditetstest slå ut hvis man ikke er gravid fordi den reagerer kun på hcg. men noen tester har litt dårlig farger og skyggestrek (ikke gravid men pga fargene) , så kan godt være dette du fikk

Anonymkode: bd5f6...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...