Gå til innhold

Har ikke hørt noe på flere uker. Beklage hvis jeg har sagt noe feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hørt en dritt, noe som er unormalt. Våre felles venner har kontakt med henne. Er det innafor å sende melding og beklage hvis jeg har sagt eller gjort noe galt? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har gjort noe galt, men likevel skjedde kontraktbruddet så unaturlig 

Anonymkode: 40292...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke hørt en dritt, noe som er unormalt. Våre felles venner har kontakt med henne. Er det innafor å sende melding og beklage hvis jeg har sagt eller gjort noe galt? Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har gjort noe galt, men likevel skjedde kontraktbruddet så unaturlig 

Glemte å si at dette er ei venninne jeg har kjent i noen år

Skrevet

Jeg ville mye heller bare sendt en melding og sagt hei, hvordan har du det? :)

ved å formulere det slik du tenker, føler jeg det legges opp til litt mer drama..

Anonymkode: d471b...50f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg synes det er innafor å ta kontakt, men ikke påta deg automatisk noe ansvar for at du har gjort eller sagt noe galt. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Enig med denne😊

Anonymkode: e3eaa...728

• Liker 2
Skrevet

"Hei! Hvordan går det med deg i julestria? Får du tid til en pustepause innimellom alle selskapene? Hadde vært hyggelig å treffes en dag, har du tid til uken?"

Anonymkode: d695e...a0c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ved å formulere det slik du tenker, føler jeg det legges opp til litt mer drama..

Anonymkode: d471b...50f

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"Hei! Hvordan går det med deg i julestria? Får du tid til en pustepause innimellom alle selskapene? Hadde vært hyggelig å treffes en dag, har du tid til uken?"

Anonymkode: d695e...a0c

Dette er slike meldinger jeg ikke ville svart på av den grunn av at de er kjedelige. Uansett hvem som hadde sendt. 

Siste har alt for mange spørsmål, som kan dele inn i 3 forskjellige samtaler som er helt umulig for meg. 

Men til TS: 

Ta heller å send noe morsomt, en morsom historie som har skjedd i livet ditt i det siste. Eller generelt noe gøy. Det engasjerer mer. Og etter det kan du heller følge opp med hvordan det står til for tiden :) Ikke åpne en samtale med å spørre hvordan det går, fordi folk er uansett ikke ærlige på det med mindre de er 100% trygge på deg og det er generelt et kjedelig start på en samtale, som jeg lett kunne ha ignorert. Fordi jeg er ikke avhengig av slik kjedelig kontakt, for meg er det bare en overfladisk samtale. Start med noe gøyalt :) 

Start heller opp med en gøyal historie, så følg opp med et spørsmål om hvordan det står til. 

Skrevet
Markus96 skrev (17 timer siden):

Dette er slike meldinger jeg ikke ville svart på av den grunn av at de er kjedelige. Uansett hvem som hadde sendt. 

Siste har alt for mange spørsmål, som kan dele inn i 3 forskjellige samtaler som er helt umulig for meg. 

Men til TS: 

Ta heller å send noe morsomt, en morsom historie som har skjedd i livet ditt i det siste. Eller generelt noe gøy. Det engasjerer mer. Og etter det kan du heller følge opp med hvordan det står til for tiden :) Ikke åpne en samtale med å spørre hvordan det går, fordi folk er uansett ikke ærlige på det med mindre de er 100% trygge på deg og det er generelt et kjedelig start på en samtale, som jeg lett kunne ha ignorert. Fordi jeg er ikke avhengig av slik kjedelig kontakt, for meg er det bare en overfladisk samtale. Start med noe gøyalt :) 

Start heller opp med en gøyal historie, så følg opp med et spørsmål om hvordan det står til. 

Dette var da voldsomt komplisert, hvis de er venninner som har kjent hverandre en stund så holder det å høre om hun har det bra. Hvis venninnen ikke gidder å svare på den type «kjedelig kontakt» så er hun bare vrang. 

Anonymkode: f7975...ee5

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...