Gjest ikke jomfru i det hele tatt Skrevet 15. oktober 2005 #1 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har opplevd å "revne" imens jeg har sex. Jeg har en ny kjæreste, og vi hadde sex for første gang for noen mnd siden. Da begynte jeg å blø, og klarte ikke så mange "runder". Vi hadde sex igjen dagen etter, og da var det masse blod på lakenet. Han spurte meg om jeg hadde mensen, men det hadde jeg ikke...også måtte jeg forklare hva som hadde skjedd. Dette har skjedd før også. I et tidligere forhold. Da begynte jeg å blø...IGJEN. Hvorfor skjer dette? Noe jeg kan gjøre for å unngå det? er det fordi han er for stor? Er jeg for trang? Er det noe galt???
Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #2 Skrevet 15. oktober 2005 kanskje du ikke er "klar" nok til å ta i mot ham.... Prøv med ett langt forspill først?
Gjest Jalileh Skrevet 15. oktober 2005 #3 Skrevet 15. oktober 2005 Dette har skjedd meg også, og i mitt tilfelle var det nok at sexen var litt røff, samtidig som han var ganske godt utrustet. Vet ikke hva som har skjedd i ditt tilfelle, men det kan komme ann på sexen (om den var røff f.eks). Kan også være som Iza'bella sier, at du ikke var helt klar.
Annie Skrevet 15. oktober 2005 #4 Skrevet 15. oktober 2005 Snakk med legen din, eller en gynekolog. Lite konkret hjelp å få her for sånne ting.
Gjest ikke jomfru i det hele tatt Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 kanskje du ikke er "klar" nok til å ta i mot ham.... Prøv med ett langt forspill først? ← Ja. Burde prøve det. Forspillet var ikke så langt nei. Hmmmm... Tror ikke dette er farlig i den fortsand, men litt synd. Tror også det er som seniorita sier, at han muligens er litt stor.
Gjest ikke jomfru i det hele tatt Skrevet 15. oktober 2005 #6 Skrevet 15. oktober 2005 Snakk med legen din, eller en gynekolog. Lite konkret hjelp å få her for sånne ting. ← Tar en evighet å komme inn til gynokologen, men ja,,,legen. Får høre med han.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #7 Skrevet 15. oktober 2005 Pass på at du er våt nok - bruk glidekrem, kanksje - og be han være forsiktig!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #8 Skrevet 17. oktober 2005 Finn deg en mann med dverg-penis. Det er nok av dem i Norge.
Nelle Skrevet 17. oktober 2005 #9 Skrevet 17. oktober 2005 Dette har skjedd meg også... Hadde en relativt ny kjæreste en gang, og var på besøk hos han. Jeg satt oppå og red ham, og det gikk forholdsvis vilt for seg. Plutselig spurte han om jeg hadde fått mensen -men det var jo lenge til mens! Stakkar -han hadde blod over hele magen, det bare rant og rant. Jeg ble hysterisk, og ringte til en kompis som er lege. Han forklarte at det etter all sannsynlighet ikke var noe å være redd for, bare et blodkar som var sprukket. Han sa det kunne skje av og til hvis sex var litt røff. Og etter det gikk jeg bare under navnet "blodfitta" en stund -var et veeeldig morsomt kallenavn min legekompis fant opp i all sin kreativitet.
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2005 #10 Skrevet 18. oktober 2005 Kanskje du rett og slett har litt såre og tørre slimhinner? Du må nok la legen ta en titt på deg kanskje?
Gjest ikke jomfru Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Dette har skjedd meg også... Hadde en relativt ny kjæreste en gang, og var på besøk hos han. Jeg satt oppå og red ham, og det gikk forholdsvis vilt for seg. Plutselig spurte han om jeg hadde fått mensen -men det var jo lenge til mens! Stakkar -han hadde blod over hele magen, det bare rant og rant. Jeg ble hysterisk, og ringte til en kompis som er lege. Han forklarte at det etter all sannsynlighet ikke var noe å være redd for, bare et blodkar som var sprukket. Han sa det kunne skje av og til hvis sex var litt røff. Og etter det gikk jeg bare under navnet "blodfitta" en stund -var et veeeldig morsomt kallenavn min legekompis fant opp i all sin kreativitet. ← Oook... Godt å høre... at det ikke bare er meg. Blodfitta?
Gjest ikke jomfru Skrevet 19. oktober 2005 #12 Skrevet 19. oktober 2005 Kanskje du rett og slett har litt såre og tørre slimhinner? Du må nok la legen ta en titt på deg kanskje? ← Kanskje ja. Jeg tror egentlig at jeg bare ikke rakk å bli våt nok...samtidig som ting gikk litt hett for seg. Men ja... kan være det du sier også.
Eføy Skrevet 19. oktober 2005 #13 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg slet også med det i begynnelsen av mitt forrige forhold. De første månedene begynte jeg stadig vekk å blø, men jeg revnet altså ikke. Det gav seg raskt igjen, men kom tilbake når neste runde var igang. Etter et par måneders tid, gav det seg, og det har ikke skjedd siden. (dette er ca 6 år siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå