AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Har lest å googlet å prøvd å feilet men har aldri funnet ut dette her, har sååååå lyst å få prostata orgasme, blir litt for dumt å gå til legen for å få hjelp til å få påvist "hvor punktet er" da det er jo litt pinlig og samt ikke sykdomsrelatert problem, noen som har fått hjelp til dette? Anonymkode: e5437...77e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 https://fiolsex.net/wp/?p=2097 Anonymkode: adf9f...647
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Har sett dem begge 2 og prøvd 🤔 Anonymkode: e5437...77e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Jeg kan ikke finne prostata på kjæresten min heller, men på eksen var det en ekstremt tydelig kul/klump inni der. Aner ikke hva det kommer av.. Vi håper fremdeles vi kan finne samboer sin, kanskje han må bli mer vant til det og slappe mer av. Anonymkode: c7c87...be7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Alle menn har prostata, men den kan variere en god del i størrelse. Og (som g-punktet hos kvinner) vil den kunne vokse en del med stimulering og hvor tent man er. Det er ikke helt så "tut og kjør" som med annen seksuell stimulering er nok manges erfaring. Regn med at det kan ta tid både å finne ut av riktig stimulering, venne seg til "noe helt annet", og å få de store orgasmeopplevelsene ut av det. Kan være at mannen har fordel av å gjøre seg godt kjent med dette selv før partner inkluderes i leken. Skaff gjerne noe som er laget spesielt for solo stimulering av prostata, f. eks en av dingsene fra Aneros. Anonymkode: 7e659...13c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 57 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ikke finne prostata på kjæresten min heller, men på eksen var det en ekstremt tydelig kul/klump inni der. Aner ikke hva det kommer av.. Vi håper fremdeles vi kan finne samboer sin, kanskje han må bli mer vant til det og slappe mer av. Anonymkode: c7c87...be7 Dette høres veldig ut som prostatakreft 🤔 Den skal ikke være stor eller oppsvulmet på noe vis. Anonymkode: 75d58...093
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Dette høres veldig ut som prostatakreft 🤔 Den skal ikke være stor eller oppsvulmet på noe vis. Anonymkode: 75d58...093 Virkelig?? Det ante jeg ikke! Han er ung og frisk, dette var 2-3 år siden.. Kan man gå såpass lenge med kreft uten at det merkes på andre måter? Bør jeg gi beskjed? Vi er ikke på talefot lengre, men hvis det gjelder fare for hans helse, skal jeg så klart bite det i meg og ta kontakt. Anonymkode: c7c87...be7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Hos mannen blir den mer oppsvulmet ettersom stimuleringa av den pågår, og merkbart større rett før han kommer. I starten "skjønte" jeg ikke hvor den nøyaktig var, men øvelse gjør mester, nå vet jeg og vet akkurat hvordan den best stimuleres. Så, øvelse gjør mester, må nok bare prøve og se om du finner ut hvor det gjør godt.. Anonymkode: 834f6...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Dette høres veldig ut som prostatakreft 🤔 Den skal ikke være stor eller oppsvulmet på noe vis. Anonymkode: 75d58...093 Leser meg opp på det nå, hans føltes veldig tydelig og hard, samt med litt tekstur på akkurat som et valnøttskall... Huff, jeg leser at man kan gå med prostatakreft i opptil 15 år før det sprer seg. Jeg tror jeg må ta en utrolig klein telefon jeg nå! Tusen takk for tipset. Anonymkode: c7c87...be7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå