AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Så sparekontoene bare vokser og vokser, huset er nedbetalt og har penger i fond, men jeg vil å gjerne leve litt nå mens jeg har muligheten også. Hvor starter jeg og hav er verdt å bruke penger på? Anonymkode: 4e8be...38d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 Dette er jo ekstremt individuelt. Personlig synes jeg opplevelser er verdt å bruke penger på. Alt fra reiser til kulturelle begivenheter osv. Anonymkode: fa919...0f4 5
pingeling Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Opplevelser ville jeg brukt de på. Reise, kultur, mat etc. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Vist du vil glede andre kan du gi de til meg. Eventuelt veldedighet eller bruke de på andre ting som gjør deg glad. Anonymkode: b99b8...e9c
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 Narkotikahundeopplæring hos politiet. Anonymkode: d30a4...fb0 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er jo ekstremt individuelt. Personlig synes jeg opplevelser er verdt å bruke penger på. Alt fra reiser til kulturelle begivenheter osv. Anonymkode: fa919...0f4 pingeling skrev (2 minutter siden): Opplevelser ville jeg brukt de på. Reise, kultur, mat etc. Corona jo Anonymkode: bf792...c72
Blobette Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Det er individuelt hva som gjør det verdt å bruke penger. 😊 Disse tingene er verdt å bruke penger på for meg: Ferier og opplevelser med venner og familie. God mat, enten hjemme eller på restaurant. Ferier til spennende byer eller steder med vakker natur. Kulturopplevelser som bøker, kino, konserter og dataspill. Trygghet i form av forsikringer, pensjonssparing og fond. Et hyggelig hjem i området nær venner og natur. Penger til veldedige formål, som malarianett til barn i Afrika, julemåltid til vanskligstillte og Amnesty. Å kunne hjelpe venner og familie økonomisk når de har kommet i en uheldig situasjon. 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #8 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Corona jo Anonymkode: bf792...c72 Joda, men det går jo an å tenke i et litt mer enn akkurat nå-perspektiv. Å gå ut og spise god mat, f.eks, lar seg utmerket gjøre selv om det er koronatiltak. For de av oss som ikke er nødt å drikke alkohol til, i hvert fall. Det er mye enklere å få bord på mange gode restauranter for tiden. Anonymkode: fa919...0f4 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #9 Skrevet 28. desember 2021 Personlig trener, behandling som massasje ect, spaopphold i Norge, reising type safari og luksusopphold, mye god mat og takeaway, interiør og oppussing, en ny og fantastisk god seng, ny TV med stor og god kvalitet, gode uteklær, elsykkel, ny bil.. Det var det jeg kom på som jeg hadde prioritert akkurat nå 😄 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Corona jo Anonymkode: bf792...c72 Du kan fint reise til tross for korona. Anonymkode: d2c6a...db2 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #10 Skrevet 28. desember 2021 Jeg satte meg ned og tenkte godt over hva jeg ønsket å oppleve. Hva jeg hadde av drømmer og ønsker, som jeg kanskje hadde glemt og fortrengt i årene livet var travelt og økonomi ikke like god. Jeg dro frem en gammel drøm om å seile verden rundt. Det er ikke lenger aktuelt, men hvorfor ikke iallefall få meg båt og kose meg med mindre turer? Beste avgjørelse på årevis. Virkelig koser meg med båten. Jeg og min mann har alltid likt å telte, men begge to har fått vonde rygger med årene. Trenger skikkelige madrasser. Han er for lang for campingvogner og bobiler. Hva med å lage en bobil med lang nok seng? Det har vi gjort nå, og gleder oss til turer i sommer. Både i bil og båt. Hva har du av ønsker og drømmer? Anonymkode: 6ad69...a62 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #11 Skrevet 28. desember 2021 Det virker som du egentlig ikke savner noe i livet ditt. Du må ikke bruke pengene dine på deg selv. Det er mange veldedige organisasjoner der ute som hadde blitt glade for hjelp. Det er bare å finne en som driver med noe du kan tenke deg å støtte. Anonymkode: 7efe5...103 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #12 Skrevet 28. desember 2021 For meg: - reise, fine hotellrom, bekvemmeligheter på reise som å bli hentet på flyplass. - restauranter, god mat, gode viner - SPA, ansiktsbehandlinger, fikse neglene hver uke - vaskehjelp og andre tjenester i huset - fine klær, smykker og vesker. Men er opptatt av at det skal være i bruk, ikke fråtse. - ha det fint rundt meg hjemme. Har leid inn interiørarkitekt et-par ganger. Pekt på et rom, beskrevet hva jeg ønsker, og latt dem fikse resten. Anonymkode: 0da3d...45e
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #13 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det virker som du egentlig ikke savner noe i livet ditt. Du må ikke bruke pengene dine på deg selv. Det er mange veldedige organisasjoner der ute som hadde blitt glade for hjelp. Det er bare å finne en som driver med noe du kan tenke deg å støtte. Anonymkode: 7efe5...103 Jo jeg ønsker å bruke penger på meg selv etter mange år med sparing, jeg bare synes det er vanskelig. Jeg har jobbet hard for pengene og ofret mye, så det å gi de bort er uaktuelt, jeg har selv levd på et minimum i mange år, så nå er det min tur å ha litt ekstra. Anonymkode: 4e8be...38d 3
pingeling Skrevet 28. desember 2021 #14 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Corona jo Anonymkode: bf792...c72 Ja akkurat nå ja, men det har vært mange muligheter de siste par årene til å spise en bedre måltid eller reise i Norge f.eks. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #15 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Joda, men det går jo an å tenke i et litt mer enn akkurat nå-perspektiv. Å gå ut og spise god mat, f.eks, lar seg utmerket gjøre selv om det er koronatiltak. For de av oss som ikke er nødt å drikke alkohol til, i hvert fall. Det er mye enklere å få bord på mange gode restauranter for tiden. Anonymkode: fa919...0f4 Igjen, pga corona/skjenkestopp er mange gode restauranter stengt. Anonymkode: bf792...c72 1
Rhodiola Skrevet 28. desember 2021 #16 Skrevet 28. desember 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep i tillegg til siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #17 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan fint reise til tross for korona. Anonymkode: d2c6a...db2 Absolutt ikke det samme Anonymkode: bf792...c72 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #18 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Absolutt ikke det samme Anonymkode: bf792...c72 Har hatt mange, flotte turer de siste to årene. Blant annet sett noen av storbyene og turistattraksjonene i Europa i fred og ro. Så sett bort fra at jeg ikke har vært utenfor Europa, og periodene der det har vært karantenekrav, har det vært en drøm å reise under Korona. Anonymkode: 0da3d...45e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #19 Skrevet 28. desember 2021 Reise, kultur og opplevelser. Det finnes pakkereiser / spesialsydde reiser til hva nå enn en har lyst å se /oppleve i dag Når du leser på nett / ser bilder av / i en bok / i avisen, er det ikke noe der som trigger deg / noe du har lyst til? Anonymkode: d0417...94b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #20 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Narkotikahundeopplæring hos politiet. Anonymkode: d30a4...fb0 Wtf? Hvorfor skulle privatpersoner donere til det formålet? Tror ikke engang det er mulig, heldigvis! Støtt heller blindehundforeningen isåfall! Anonymkode: 4de52...18c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå