Gå til innhold

jeg ønsker helseforsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker helseforsikring. Men det er kanskje ikke en automatikk? Er det virkelig min oppgave å fortelle fastlege at hen må skrive på papirene fra forsikringsselskap?

Anonymkode: c3602...d82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har har du laget din egen versjon gitt. Du må bestille forsikringen, fylle ut helseskjema og gi fullmakt til forsikringsselskapet slik at de kan innhente relevant informasjon om du har helsehistorikk de trenger ytterligere informasjon om.

Anonymkode: 25a63...22f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har har du laget din egen versjon gitt. Du må bestille forsikringen, fylle ut helseskjema og gi fullmakt til forsikringsselskapet slik at de kan innhente relevant informasjon om du har helsehistorikk de trenger ytterligere informasjon om.

Jeg har gjort det, men de sier at fastlege har ikke sett på dokumentene. Nå vil dem si opp avtalen jeg har gjort for to måneder siden. Skal jeg kun skifte forsikringsselskap?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gjort det, men de sier at fastlege har ikke sett på dokumentene. Nå vil dem si opp avtalen jeg har gjort for to måneder siden. Skal jeg kun skifte forsikringsselskap?

Da må du ringe legekontoret og purre på at legen gjør jobben sin. Hvis ikke legen leser papirene som kommer hjelper det ikke og skifte forsikringsselskap

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, da skal du ringe legen din for det han som ikke gjør jobben sin. Og nei, det er ikke forsikringsselskapet sin feil. Du får det samme problemet i alle selskaper om legen ikke svarer. Og ja, det er ditt ansvar. 

• Liker 1
Skrevet

Millenium-generasjonen på sitt beste. Født med puter under arma og sølvskje i munnen. Ingenting skal en gjøre selv

Anonymkode: 48f05...1d3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...