Gå til innhold

Er ikke dette litt sært å kreve penger for??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg skulle kjøre meg til jobb, min bil er på verksted å min arbeidsplass er på vei til hans jobb, foran oss er det en stor bil/lastebil som kjører å det kommer en liten steinsprut på vinduet hans. Nå har han spurt om jeg kan være med å dekke egenandelen på steinsprut skaden på 2500. Dette kunne like greit ha skjedd om han kjørte alene, føler han prøver å utnytte meg for penger. Jises jeg betalte han for bom og bensin det får duge! Synes dette var svært frekt å be om.. hva synes dere?

Anonymkode: 87a68...0e2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂luring

Skrevet

Dette er seriøst sant..

Skrevet

Da hadde jeg nekta plent! 

Anonymkode: 6f4be...c62

• Liker 13
Skrevet

Han må jo være helt skada... Du skal ikke betale for det. Bensin og bompenger er nok. 

Anonymkode: ffb44...0b7

• Liker 10
Skrevet

Han prøver å utnytte deg,

nekt! Dette er ikke en venn.

Anonymkode: 30955...a78

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke være med å betale på dette. Bare svar "det er lov å prøve seg, men det kommer ikke til å skje".

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg føler jeg har gjort opp for meg når jeg har betalt han for bom og bensin, så spør han om dette etterpå. Makan!

Skrevet

Så kompisen din kjører deg dit du skal, går utifra at kompisrn ikke skulle kjørt denne veien eller havnet bak denne bilen hvis det ikke var for deg... Jeg synes du skal spleise.

Anonymkode: 25e2b...b3a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En kompis av meg skulle kjøre meg til jobb, min bil er på verksted å min arbeidsplass er på vei til hans jobb, foran oss er det en stor bil/lastebil som kjører å det kommer en liten steinsprut på vinduet hans. Nå har han spurt om jeg kan være med å dekke egenandelen på steinsprut skaden på 2500. Dette kunne like greit ha skjedd om han kjørte alene, føler han prøver å utnytte meg for penger. Jises jeg betalte han for bom og bensin det får duge! Synes dette var svært frekt å be om.. hva synes dere?

Herregud han er ikke lite frekk, for ikke å snakke om gjerrig.

Anonymkode: 4df26...182

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så kompisen din kjører deg dit du skal, går utifra at kompisrn ikke skulle kjørt denne veien eller havnet bak denne bilen hvis det ikke var for deg... Jeg synes du skal spleise.

Anonymkode: 25e2b...b3a

Er du seriøs nå? 
Steinsprut kan skje når som helst og hvor som helst, og TS er da overhodet ikke årsaken til dette. Det er kompisen sin bil, og bilen var utsatt for et hendig uhell, da må han betale for reparasjon. 

• Liker 4
Skrevet

Hva slags dusteforsikring har han, steinsprut på vindu pleier å ha null egenandel dersom de ikke må bytte hele ruten. 

Anonymkode: 81175...9be

• Liker 5
Skrevet

Om dette hadde vært sant, så hadde jeg flirt til han og sagt haha ja det tror du vel og tatt det som en spøk

Anonymkode: 83166...45b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Om dette hadde vært sant, så hadde jeg flirt til han og sagt haha ja det tror du vel og tatt det som en spøk

Anonymkode: 83166...45b

Dette er som sagt sant..

Skrevet

Den prisen er da veldig høy! 

jeg har hatt steinsprut to ganger. Den ene gangen måtte ruta byttes, det kosta 500kr i egenandel. Andre ganger trengte kun hullet å fylles, kosta ikke noe. 

men ja, det hadde skjedd uavhengig om du var i bilen eller ei. Kompis? Vet nå ikke jeg… gjerrigknark, definitivt! 

Anonymkode: b8820...857

• Liker 1
Skrevet

Rimelig frekk han "vennen" din. Dette er veldig sært å kreve penger for. 

Anonymkode: d5e7f...d6b

Skrevet

Høres helt merkelig ut. Synes vennen din virket gjerrig når du måtte betale bensin og bompenger, med mindre jobben din er sånn 2 timer unna. Hadde aldri krevd betaling for noe som helst for å kjøre noen, selv om det ikke var på veien engang. Det er jo en vennetjeneste. 

Anonymkode: 0cdbe...c0e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...