annev Skrevet 28. desember 2021 #1 Skrevet 28. desember 2021 Har hatt forkjølelse i en uke.ikke korona. Hadde feber 1 dag,men har hatt sånn av og på slik uggen feberfølelse uten feber,er det normalt ved en forkjølelse,? Hvor lenge varer egentlig en forkjølelse?flere som har slik uggen følelse ved forkjølelse?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. desember 2021 #2 Skrevet 28. desember 2021 en til tre uke, noen ganger lengre.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3 Skrevet 28. desember 2021 Hva mener du med uggen? Jeg var også skikkelig forkjøla uka før jul! Og nå er JE fortsatt redusert,, småkvalm, hodepine, ingen matlyst. Anonymkode: 97153...047
enkefru Skrevet 28. desember 2021 #4 Skrevet 28. desember 2021 Flere av forkjølelsene som har florert i høst/vinter, har vært kraftige. De jeg vet om som har hatt, har hatt det i 3-5 uker
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #5 Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva mener du med uggen? Jeg var også skikkelig forkjøla uka før jul! Og nå er JE fortsatt redusert,, småkvalm, hodepine, ingen matlyst. Anonymkode: 97153...047 Uggen så mener jeg.vondt i hodet ,litt småslapp hoster ,og litt sånn feberfølelse i kroppen,men har ikke feber☺ Ts Anonymkode: bb2a8...6f9
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #6 Skrevet 28. desember 2021 Altså, jeg ble nettopp frisk fra en forkjølelse som begynte den første helga i oktober 😄 Noen ganger blir jeg derimot frisk etter to-tre dager. Det varierer altså veldig Anonymkode: cca0f...c7f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #7 Skrevet 28. desember 2021 Jeg har hatt en "evigvarende" forkjølelse siden midten av november! Ble først skikkelig dårlig med feber i fem dager (lenge for et voksent menneske!), var knapt ute av senga på ni dager! Så følte jeg meg ok en ukes tid, før det var på`n igjen, og det er først nå jeg begynner å føle meg noenlunde i form. Er fortsatt tett og slimete på morgenen, litt hodepine og trøtt, men mye bedre. Første gang jeg har opplevd en så langvarig forkjølelse. Har tatt sikkert 10 koronatester i denne perioden, alle negative. Anonymkode: 9ce9e...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå