Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på tidlig ultralyd forrige onsdag, da estimert cirka 6 uker og 4 dager. Dagen etter fikk jeg litt brun spotting, og denne spottingen/utfloden har vedvart i ulik grad siden da. Noen ganger litt strimmelaktig utflod (jeg hadde det en gang før ultralyden også), men fargen er alltid brun/lysbrun ikke fersk blod. Ingen smerter og tror jeg har de få graviditetssymptomene jeg hadde (store pupper, litt ligamentsmerter en eller to ganger i løpet av dagen i veldig kort tid). Kanskje greit å nevne jeg hadde en mindre blødning for et par uker tilbake og dette var grunnen at jeg har vært på 2 tidlige ultralyder.  Alt var bra på ultralyden og hjerteslagene så sterke ut og gynekologen sa alt så fint ut. Er allikevel redd for MA eller noe sånt. Burde jeg dra å sjekke igjen??

Anonymkode: bfc0f...3c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke brunt blod "gammelt" blod, og derfor et godt tegn? Er vel friskt blod man burde være obs på.

Skrevet
emlia skrev (6 minutter siden):

Er ikke brunt blod "gammelt" blod, og derfor et godt tegn? Er vel friskt blod man burde være obs på.

Ja, men etter å googlet litt(selvfølgelig) så er det noen som sier brun spotting var starten på en MA eller SA. Så blir veldig usikker, nå har jeg ikke mulighet å kontakte legen min heller siden jeg er på juleferie. 

Anonymkode: bfc0f...3c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...